Senaste nytt

2013-04-26: We have GOT something fun planned!

Status
Stängd för vidare inlägg.
"We have GOT something fun planned" i samarbete med SAS och LandvetterAirport.

Om du är intresserad av en kul fredagskväll i Göteborg tycker jag att du ska hålla kalendern tom den 26:e April.

Mer information följer när programmet är klart och vi kommer gå ut med anmälningsdatum med några dagars varsel - först till kvarn gäller. Denna gång kommer vi ge "Fast Track" för medlemmar med Eurobonus Pandion, Guld eller motsvarande i andra bolag & allianser om eventet blir fulltecknat (vilket vi utgår ifrån).

PS. Hela programmet är på marken, vill inte att ni ska får förhoppingar om Airbus 340 trots bilden nedan :)


inbjudan700.jpg
 

JacobGBG

Medlem
Om jag förstått rätt så går det inte att anmäla sig än... Låter spännande iaf! GOT hamnar ju förståeligt mycket i skuggan av ARN/CPH.
 

Jag kanske inte var tydlig nog - vi kommer gå ut med mer information om programmet och då ange ett anmälningsdatum samt en speciell bokningssajt. Det har fungerat dåligt med forumanmälningar för events som detta tidigare och nu behöver vi massor med information om respektive person (badges etc) så då använder vi oss av en anmälningssajt.
 

Ulla

Medlem
Denna gång kommer vi ge "Fast Track" för medlemmar med Eurobonus Pandion, Guld eller motsvarande i andra allianser om eventet blir fulltecknat (vilket vi utgår ifrån).

Okej va skoj men då undrar jag om de som är silver kommer att få "Fast Track"?? :eek:
 
Dvs. inte HON Circle t.ex? Endast Pandion/Gold i *A och motsvarade i icke *A.

HON Circle kommer alltid först :)

Jag skrev fel, menade "i andra bolag". Vore kul att träffa en HON-Circle!

Hur kommer jag då in?? Nån som kan smugglar in mig då eller får jag krypa under staketet då???? ;)

Fast Track används bara om vi blir fler anmälda än antalet tillgängliga platser. Håll ut!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen