Senaste nytt

24 poäng / Skr!! Bättre miles/Skr än US Airways 100% bonus SISTA DAGEN IDAG!!!

Ubbe

Medlem
idag (30/9) är förmodligen sista dagen för Inkclub,s fantastiska erbjudande om dubbla poäng vid varje köp.
US AirWays ger ett värde på sina 100% bonuskampanjer på ca 10 miles/poäng per spenderad Skr.

Inkclub ger nu upp till 24 poäng/Skr om man köper rätt saker.

dust.jpg

light.jpg

Dessa ger 24p/Skr och är ju något som alla behöver nu inför den kommande julen. Röda lampor är ju en klassiker och julstädar gör vi ju alla. Det finns dessutom ett flertal olika damtrasor att variera sig med.

Väljer man att köpa tex en T-shirt istället tillsammans med den röda lampan blir det 19poäng/Skr dvs nästan dubbelt emot US airways...

t_tröja.jpg

köper man från två butiker blir det fraktfritt..

Om de i morgon går tillbaka till 450poäng/köp så är de fortfarande hyfsat nära US-airways när det gäller Skr/poäng och faktiskt fortfarande ett bättre köp eftersom man förutom poängen får en dammtrasa eller en T.shirt och en lampa.

jag gillar Ink-club.
 

Ubbe

Medlem
Tack, jag hittade dem.
Undrar hur många köp man kan göra, innan nån på EB kommer på detta :)

Tja det är ju ett legitimt erbjudande så EB kan ju knappast ha något emot detta. problemet är väl närmast posten och då tänker jag på postlådan som inte rymmer mer än ca 6-7 försändelser per dag...
 

cbroxe

Medlem
Får man lov att fråga approximativt, hur många försändelser ni beställt? Har precis börjat fylla på förådet med diverse lampor och iphone-tillbehör :)
 

Mauricio

Medlem
Jag undrar också hur många separata beställningar man vågar lägga? Beställer man en grön lampa och fiberduken för 37kr borde man få 962 EB poäng, så om jag beställer 10 ggr får jag då 9620 för 370kr???
 

Knucket

Medlem
Aldrig handlat via SAS hemsida förut. Blir det registrerat när man går via länken utan att lägga in EB nummer någonstans?
 
Toppen