Senaste nytt

SAS EB Point bargains, boka t.o.m 11:e mars 2013

090034208

Medlem
Den nya poängrabatten kan bokas från 5 mars till 11 april?? Skall det inte vara 5 - 11 mars? Så är det på sas.fi iallafall, tycker mer eller mindre varje gång dom har dessa erbjudanden så står det fel i någon av tabellerna
 

ulagun

Medlem
Dåliga erbjudanden ofta eller bra erbjudanden sällan :)

Ny uppdatering boka från 5e mars

EuroBonus poängrabatt - SAS

Däremot fungerade lägre poänguttagen för Guld/Silver.
Bokade två vuxna och två barn i Econ. x-tra CPH-OSL för 37.500 poäng istället för de 56.750 som gäller för övriga.
För min del ett riktigt bra erbjudande Dessutom skatter/avgifter totalt för oss fyra 1.280kr mycket rimligt jämfört med t.ex. LH M&M avgifter.
 
Den nya poängrabatten kan bokas från 5 mars till 11 april?? Skall det inte vara 5 - 11 mars? Så är det på sas.fi iallafall, tycker mer eller mindre varje gång dom har dessa erbjudanden så står det fel i någon av tabellerna

Jag surfade genom och det var så att bara den svenska versionen av sidan har bokningsperiod som 5 mars till 11 april. Jag har skickat feedback och önskemål av rättning till SAS Global Support.
 

charlesswe

Medlem
Intressant med Norge -> Faro tycker jag. Om vi pratar om Danmark och Inte Portugal.
 
Last edited:
Jag fick svaret imorse från Global Support och de lovade ta hand om ärendet. Det tog inte lång till att de rättade till felaktigheten. :)
 
Toppen