Senaste nytt

Bästa Radisson hotellet i London?

ARNflyer

Medlem
Tittade lite på Radissons hemsida och det verkar finnas en uppsjö av Radisson hotell i London, de flesta verkar vara Edwardian.

Någon som testat några av dessa? Något hotell som är bättre än något annat?
 

Marcus01

Medlem
Jag brukar bo på Park Plaza Victoria när jag är i London, mest för att det ligger nära vårt kontor men jag gillar hotellet, tämligen nyttt/nyrenoverat, bra frukost, trevlig personal och riktigt bra rum. Dessutom ett litet gym så man inte blir helt förslappad...;-)
 
Radisson Blu Portman Hotel, tycker jag bra. Nära till mycket. Bott där 3 gånger.

Radisson Edwardian Sussex Hotel, funkar men har små "standard" rum. Har bara bott där 1 gång.
Bor helst på Portman....
 

rob74

Medlem
Radisson Blu Portman Hotel, tycker jag bra. Nära till mycket. Bott där 3 gånger.

Radisson Edwardian Sussex Hotel, funkar men har små "standard" rum. Har bara bott där 1 gång.
Bor helst på Portman....

Bodde på båda hotellen när jag var i London ett par gånger i fjol. Föredrog Portman bl a pga rummen då ett dubbelrum där var en hel del större än det på Sussex. Hotellen ligger ju rätt nära varandra och ligger bra till.
På gatan bakom Sussex ligger en trevlig pub som jag inte minns namnet på just nu...
Skulle definitivt välja bland dessa hotell vid nästa tripp till London.
 
-På gatan bakom Sussex ligger en trevlig pub som jag inte minns namnet på just nu... -

"The Three Tuns"
Det är "alltid" fullt/trångt när jag har gått förbi...

Gillar en pub som ligger på andra sidan Oxford street, Marlborough Head (N Row/ N Audley St)
(även en pub som ligger på Seymour place,Carpenters Arms)

Hmmm...Blir bara lite sugen ta en öl i London....
 

agehall

Medlem
Både Radisson Blu Portman Square och Park Plaza Victoria tycker jag är bra hotell. Båda ligger bra till och har nära till pubbar och tunnelbana.
 

rob74

Medlem
-På gatan bakom Sussex ligger en trevlig pub som jag inte minns namnet på just nu... -

"The Three Tuns"
Det är "alltid" fullt/trångt när jag har gått förbi...

Gillar en pub som ligger på andra sidan Oxford street, Marlborough Head (N Row/ N Audley St)
(även en pub som ligger på Seymour place,Carpenters Arms)

Hmmm...Blir bara lite sugen ta en öl i London....

Just det! "The Three Tuns" var det. Satt där en stund när jag checkat ut och hade några timmar att slå ihjäl. Minns att det var ganska glest med folk just vid den tiden på dagen.
Får pröva de andra du nämnde nästa gång... :)
 

micke

Medlem
Har bott där men det var ett par år sedan.
Helt ok rum men be om ett rum högt upp. Vi blev placerade längst ner precis bredvid hissen.
Annars lite kylig engelsk service men som helhet ganska ok.
Beställde eggs Benedict till frukost och fick en enorm mängd hollandaise :)
 

bstark

Medlem
Sussex hade det absolut minsta rummet jag någonsin skådat. Dock okej pris mot övriga Radisson i stan.
För min del är läget inte riktigt optimalt, missade visst den där baren också.
 
Toppen