Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

fly4fun

Medlem
Jag har varit trogen SAS kund i många år. Jag har Eurobonus silverkort och gör minst 20-40 resor med SAS varje år. Jag var en av dom som uppdaterade aftonbladet.se varje minut under fackförhandlingarna i november och höll tummarna för en räddning. Jag bokade 10 resor dagen efter för att stödja SAS. Men SAS hemsida håller på att göra mig fullständigt tokig. Alla sajter har sina driftstörningar, men SAS.se problem saknar global motsvarighet. Vi är inne på minst 3 året med samma problem.

HUR F*N VILL SAS ÖVERLEVA SOM FLYGBOLAG OM DET INTE GÅR BOKA BILJETTER PÅ DERAS HEMSIDA?

Jag håller på att få pskybryt p.g.a. denna idiotiska skitsida.
Det går inte logga in, för man är inloggad. Ladda om sidan. Man kan inte logga ut för man är utloggad. Ladda om sidan. Det går inte söka för man är inte inloggad, det går inte logga in för man är inloggad. Logga ut via ihop klistrad länk, ej utloggad. Försök logga in, redan inloggad. Ladda om, utloggad, går ej söka för du är ej inloggad, logga in, redan inloggad. Radera cookies, ladda om, utloggad, försöker logga in, fel, redan inloggad, söker, "sidan finns inte".

Byter browser, lyckas logga in, söker, väljer datum, väljer flight, vänta, vänta, vänta, utloggad, ladda om, ingen sida laddar, ladda om, ingen sida laddar, laddar om, utloggad, laddar om, inloggad, söker, ej inloggad. Logga in, utloggad.

FÖR H*LVETTE SAS, GÖR OM OCH GÖR RÄTT!!!
 
Last edited:

Alx

Medlem
Jag säger inte att SAS hemsida är felfri, långtifrån. Den lämnar helt klart en del mer att önska...

Men jag vet MINST en flygbolagssida som är betydligt värre och dessutom förvärrar en redan usel sida genom att investera i "förbättringar" av hemsidan som har lyckats med konststycket att nu göra det HELT omöjlig att bl.a. komma åt FFP via mobilen. Hemsidan är: Flights to Malta | Book your flights to Malta with Air Malta

Dock hoppas jag såklart också att SAS IT görs om från grunden samma dag som SAS råkar få någon krona över för en sådan investering...
 

Roger J

Medlem
Jag tycker online checkin verkar fungera bättre nu i alla fall. Antar att det är för att de gått över till ny plattform?
 

GE90

Medlem
Jag har inte kunnat boka på sas.fi man kommer tills prissättning sen kommer felmeddelande att namnet kan max vara 20 tecken...
Men går man in på sas.se och bokar då går det fint! Men som sagt t.o.m AY har ljusår bättre sidor.
 

FFS

Medlem
Just nu kommer jag inte in på sas.se överhuvudtaget...
Sas.no funger däremot
 

fly4fun

Medlem
Det känns som om SAS har helt fel fokus. TV-reklam, Eurobonus kampanjer, Harlem Shake, Europas punktligaste flygbolag, 45 nya linjer, flyg till SFO, radioreklam, ännu mer Eurobonuskampanjer, sociala medier, rabatt på hyrbil, dubbla poäng på hotell, utomhusreklam, punktligast igen, Harlem Shake igen, bla, bla, bla, bla... VAD SPELAR DET FÖR ROLL OM SAS ÄR PUNKTLIGAST OM MAN INTE KAN BOKA FLYGBILJETTER TILL DESSA PUNKTLIGA FLYG???

Vad krävs för att SAS ska fatta att en fungerande flygbokning är grunden hos ett flygbolag?
 
Toppen