Senaste nytt

Hjälp sökes att kvalitetsgranska text till en flygplatsinstallation!

Hej,

Vi arbetar med ett spännande projekt där vi vill lyfta fram flyget och flygplan på vår flygplats. På en tolv meter lång vägg kommer vi att installera "Hall of Plane - The parts of flying". Invigning blir det 19 mars 15:00 i vår nya utrikeshall. Nu söker jag flygkunniga som vi komma med feedback på några av de texter som vi kommer att sätta upp på väggen...

Är du nyfiken och vill komma med input så sätt ett meddelande till mig så skickar jag texten...

- Fredrik Olsson
 
Absolut! Man behöver inte vara expert. Skicka bara ett meddelande så...

- Fredrik



Kan även allmänt flygintresserade (som ändå kan en del om flyget) få lägga input?
 
Ett stort tack till alla er som läste texterna och kom med feedback. Invigning blir det på Landvetter i utrikeshallen 19/3 15:00. Jag kommer att lägga upp lite "sneak peak" bilder här före invigningen.

- Fredrik
 
Hej,

Installationen är på airside utrikeshallen så för alla som reser den dagen och är på Landvetter så är ni välkomna. För övriga har vi inte helt fastställt programmet ännu och vilka som blir inbjudna så jag får återkomma i frågan. Om du är intresserad så sätt ett PM till mig så kan jag återkomma.

- Fredrik

Kan man bli inbjuden och se invigningen liksom på invigningen som var för den nya utrikeshallen? (som privatperson)
 

Ubbe

Medlem
Ni lägger väl ut en livestream på youtube så att vi som jobbar kan följa eventet ändå :cool:
 
Toppen