Senaste nytt

Bästa hotellen i Sverige för vänsterprassel

Jacob

Medlem
Datingsidan Victoria Milan, som även gjort sig känd för att erbjuda partnersökning för vänsterprassel, har gjort en lite annorlunda undersökning och frågat sina medlemmar om de bästa hotellen i Sverige för en diskret helg med en älskare eller älskarinna.

Nästan 4000 svar kom in till redaktionen. Ett bra vänsterprasselhotell ska enligt undersökningen erbjuda både inredning, stämning och flärd, det ska kännas lyxigt, romantiskt och gärna lite farligt. I övrigt är det en ordentlig spridning på förslagen.

Förstaplatsen kammades hem av Grand Hotel i Stockholm följt av Hotell Tylösand och Görnvälns slott.

1. Grand Hotel, Stockholm
2. Hotell Tylösand, Tylösand
3. Görnvälns Slott, Stockholm
4. Selma SPA & Hotell, Sunne
5. Clarion Post, Göteborg
6. Drakamöllans Gårdshotell, Kristianstad
7. Ishotellet, Jukkasjärvi
8. Ystad Saltsjöbad, Ystad
9. Clarion Sign, Stockholm
10. Grand Hotell, Mölle
11. Färna Herrgård, Skinnskatteberg
12. Copperhill Mountain Lodge
13. Hotell Duxiana, Malmö
14. Furillen, Gotland
15. Lydmar Hotell, Stockholm
 

Homer

Medlem
Bättre att förlägga sådant till annat land, i Sverige riskerar man att sedlighetspolisen sparkar in dörren för att kontrollera att det inte försigår vänsterprassel i utbyte mot pengar...
 

gusten

Medlem
Ja, Grand vore mitt sista val om nu diskretion efterfrågas. Grand i Korpilombolo möjligtvis - om det fanns.
 

Jonas C

Medlem
Konstigt att inte Strand Hotell står med på listan. Med tanke på alla konstigheter som skett där under åren ;)
 

JacobGBG

Medlem
Clarion Post i Gbg har knappt vart i drift ett år och har en planlösning som gör att du går förbi en fullsatt bar och en väldigt öppen lobby. K'nns som vetenskapligheten med tanke på ämnet är väldigt skakig i denna undersökning.
 

Najk

Medlem
Skulle jag se listan, utan att veta syftet, skulle jag snarare tro att det var den avsåg de mest kända/populära hotellen i Sverige.
 
Toppen