Senaste nytt

FlyingSmiling Express I Hemligt kuriruppdrag, häng med!

Efter ett möte med bjornstrom på huvudkontoret för BusinesClass.se, lämnade jag Östermalm klockan 14.00 med ett fakiruppdrag som innehåller hemlig last. Egentligen kom vi överrens om att uppdraget skulle ske imorgon, men på FlyingSmiling Express vill vi vara mer än punktliga och därför har jag sett till att lasten kommer vara leverad redan 4 timmar efter mötet :) Nu sitter jag i SAS EuroBonus Lounge ARN, Terminal 4. Med kurs Malmö 16.10 SK109. I denna tråd kommer ni kunna följa med på mitt fakiruppdrag och mot slutet kommer ni få reda på vad lasten innehåller! ;)
 

Bryant

Medlem
Fakirupdrag låter som att det gör ont..;) Men visst jag ser hellre att någon annan än jag sover på spikar och springer på glasskärvor ;)
 
FlyingSmiling Express I Hemligt fakiruppdrag, häng med!

Det blev lite stressigt när jag satte rubriken. Självklart ska det stå Kuriruppdrag istället. Men man kan säga att det är ett fakiruppdrag också eftersom alla flygningar sker i Economy. Just nu sitter jag på Flygbussen in mot Malmö C. Lasten är oskadd trots otroligt kraftig turbulens. :) Häng med här i tråden för nya uppdateringar!
 
1 timme och 25 minuter har gått sedan deboardade LN-RPW på Malmö Sturup. Nu sitter jag i Scandinavian Lounge CPH, första leveransen är avklarad. Det återstår en sista som sker uppe i Stockholm ikväll. Vad är detta för uppdrag egentligen?:)
 
Toppen