Senaste nytt

Stockholm-Bangkok i Premium Eco eller Business tips på kreativ och prisvärd routing

sembl

Medlem
Hej,

Då jag har bestämt mig att äta en lunch och ev någon middag med en nyfunnen vän här på BC så tänkte jag kolla om jag kan få hjälp med ett plocka fram en kreativ routing i PE eller BC till BKK från ARN. Kanske få ihop det med en ex CMB med lång layover osv... Hit me

Jag vill inte använda mina Avios, dom används föredömligt i F på BA och skall inte spenderas på en spontan resa.

Datum 20-25 Mars +-2 dagar

Mitt sökande har resulterat i ARN-IST-BKK för 11700 i Business just nu.
 

sembl

Medlem
Tack Dr, tror det lutar åt Turkish då jag inte flugit Business med dem. Tänka skrapa ihop ett Aegan Gold i ett svep genom att lägga till en resa i Lufhansa F BKK-SIN eller liknande.
 

Roger J

Medlem
Turkish kör tyvärr sin gamla Business-kabin mellan Istanbul (IST) och Bangkok (BKK), har inte kollat dessa exakta datum iof.
 

Jonas C

Medlem
Annat fall finns Lufthansa BKK-KUL t/r för drygt 3000kr i Business. Bokningsklass Z som bör ge 200% till A3.

First kostar tyvärr 12000kr…
 

Ubbe

Medlem
Annat fall finns Lufthansa BKK-KUL t/r för drygt 3000kr i Business. Bokningsklass Z som bör ge 200% till A3.

First kostar tyvärr 12000kr…
Å nej, en first brukar gå att hitta för en 8-9000 Skr tor. Men lite kort sträcka i luften för en first... tycker jag.
 
Toppen