Senaste nytt

Victoria Secrets öppnar på Arlanda!

Axelzon

Medlem
Har inte sett till traden hittills, mojligt att jag missat. Pratade med den glada tjejen i CPH butiken i Fredags och hon upplyste om att Arlanda snart har sin egen butik....

Grattis Arlanda och alla tjejer/fruar/alskarinnor, nu kommer era man hem med de dar sma fina, och luktegott :)

/ Axelzon PVG :cool:
 

Europa

Medlem
Finns mer info på nätet
http://www.posh24.se/heta_nyheter/antligen_har_oppnar_victorias_secret_en_butik_i_sverige
 

ulagun

Medlem
Var inne i deras butik i CPH igår på uppdrag av svägerskans tonårsdotter.
Puhh.... vilken sliskig doft (odör) av billig parfym. Kan tänka mig lukten i en sämre bordell.
Och vilken fjantig chockrosa påse jag fick varorna i för att gå och småskämmas. innan jag lyckades dölja den i en riktig taxfreepåse.
Bevare ARN för detta!!!
 

NyfikenGrau

Medlem
Verkar vara en töntig butik. Ge flickvännen (eller kanske i synnerhet "älskarinnan") något hon *verkligen* vill ha istället, dvs något från Beate Uhse här i Tyskland. Var dock beredd på risken att spela andrafiolen i fortsättningen :p
 

Traveller

Medlem
Blir förvånad över herrarnas kommentarer här. Victoria secret säljer ju en hel del dofter som verkligen sätter "piff" på tillvaron. En dam som doftar välkomnande gott kan väl aldrig vara fel? Kanske har ni luktat i fel flaska eller helt enkelt tappat taget om erotiken. :).
Den rosa påsen kan man ju tacka nej till och helt enkelt lägga sakerna i sin portfölj eller kabinväska.. Så var det löst!

(Det sköna med forum är ju att man får uttrycka sin egen åsikt :) )
 

sembl

Medlem
Orkade inte skriva om under våran BC lounge resa, då tjejen som jobbade där promotade att ni minsann inte behöver resa ner till Danmark längre för att köpa något till mistressen.

Att komma hem med VS påse är alltid uppskattat om man tex inte är i London eller USA där det finns stora fysiska butiker. Lip Gloss går alltid åt och är en populär present när någon fyller år i kombo med trosor
 
Toppen