Senaste nytt

[Business class] København/Stockholm/Gbg-Australien T/R Singapore Airlines 31.200SEK

Dr. Miles

Expert
Singapore Airlines Business Saver biljett till Australien.

[Business class] København/Stockholm/Göteborg-Australien T/R, Singapore Airlines, 31.200 SEK inkl. skatter

CPH/STO/GOT-SYD/MEL/BNE/ADL/PER T/R
Flygbolag: Singapore Airlines (SQ)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: D
Fare basis: D2SE (från Sverige), D2DK (från Danmark)
Pris:
  • København: 23.200 DKK + skatter ca 4.600 DKK, totalt ca 31.200 SEK inkl. skatter
  • Stockholm/Göteborg: 26.880 SEK + skatter ca 5.350 SEK, totalt ca 32.300 SEK inkl. skatter
Min/Max stay: 6 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Förköpskrav: 7 dagar
Köp senast: 2013-MAR-31
Gäller för utresa: mellan 2012-NOV-01 och 2013-OCT-31
Stopoever:1 fri stopover i Singapore och 1 fri stopoveri Oceanien i varje riktning
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Ja, 400 EUR
Ändring: Ja. 300 EUR per gång
Routing:
  • København-(SQ)-Singapore-(SQ)-Sydney/Melbourne/Brisbane/Adelaide/Perth
  • Stockholm/Göteborg-(SQ:SK)-København-(SQ)-Singapore-(SQ)-Sydney/Melbourne/Brisbane/Adelaide/Perth

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Singapore Airlines Business class på deras Boeing B777-300ER/Airbus A380, Airbus A340
Singapore Airlines Business class 77W 01.jpg
Singapore Airlines Business class B777-300ER_02.jpg
(Foto: Dr. Miles)

Singapore Airlines regional Business class på Airbus A330 och vissa av Boeing B777.
Singapore Airlines Business SIN-PEK_23.jpg
(Foto: Dr. Miles)


Poängintjäning:
Singapore Airlines D klass ger:
 

ELO

Medlem
Hej! Jag brukar ofta använda mig av detta "stående" erbjudande. En liten petitess är att dessa B 777-200ER har spacebed istället för 180 grader flat bed på sträckan Köpenhamn-Singapore. Men hav tröst, man påbörjar nu en retrofitting så att mot slutet av 2013 kommer 180 graders bäddar att vara standard även mellan Köpenhamn och Singapore.
Glöm inte att förbeställa maten i businessclass via Singapore airlines hemsida. Kan göras från Australiska flygplatser, Singapore, de stora Europeiska flygplatserna - dock inte själva avresan från Köpenhamn.
 

Dr. Miles

Expert
Hej! Jag brukar ofta använda mig av detta "stående" erbjudande. En liten petitess är att dessa B 777-200ER har spacebed istället för 180 grader flat bed på sträckan Köpenhamn-Singapore. Men hav tröst, man påbörjar nu en retrofitting så att mot slutet av 2013 kommer 180 graders bäddar att vara standard även mellan Köpenhamn och Singapore.
Glöm inte att förbeställa maten i businessclass via Singapore airlines hemsida. Kan göras från Australiska flygplatser, Singapore, de stora Europeiska flygplatserna - dock inte själva avresan från Köpenhamn.
Jag är väl medveten om Spacebed används mellan Köpenhamn-Singapore v.v. Jag har inte bilder bara. :)
 
Toppen