Senaste nytt

[Economy] Amsterdam-Köpenhamn Enkel, Estonian Air, 838 SEK

henkedio

Medlem
Har hittat en enkelbiljett på ITA den 31 mars till ett väldigt bra pris, tyvärr kan jag troligtvis inte boka den på internet då jag inte alls hittar samma pris på någon bokningssajt eller estonian. Men den viktigaste frågan, hur står sig deras business class?

Edit : Det kanske finns någon som vet hur jag bokar den?
 

Palazzi

Medlem
Den bokas i Z. Detta är normalt business, men på Estonian Air handlar det tyvärr om ekonomiklass. Det är därmed ITA-matrix som tolkar fel..
 

Sofia

Medlem
Men måste man inte flyga via Tallin då? Känns ju grymt onödigt att flyga en så lång omväg, det blir ju trots allt ett betydligt större utsläpp då.
 

sembl

Medlem
Men måste man inte flyga via Tallin då? Känns ju grymt onödigt att flyga en så lång omväg, det blir ju trots allt ett betydligt större utsläpp då.

Det är inte så lång omväg. Att flyga till London från Colombo via Hong Kong är en lång omväg däremot istället för att flyga direkt.
 

henkedio

Medlem
Men måste man inte flyga via Tallin då? Känns ju grymt onödigt att flyga en så lång omväg, det blir ju trots allt ett betydligt större utsläpp då.

Ta det på rätt sätt, men att moralisera över resmönster/utsläpp kanske inte passar så väl på ett forum där man går över berg för att hämta poäng. Men jag förstår din poäng, helt klart.
 
Toppen