Senaste nytt

Landvetters nya utrikes transithall invigd

Ubbe

Medlem
Ja nu bör det väl snart organiseras en visning för Businessclass folket av någon lämplig representant för GOT. Tur mässan kommer ju snart och en Göteborgsträff då vore ju kul. En kombination med träff på Radisson Riverside Göteborg strax efter deras invigning vore ju ytterligare en krydda. Vad säger ni andra? 2-3 flugor på smällen...
 

Pho

Medlem
Passerade för en vecka sedan och det är ett rejält lyft på de delar som var färdiga då... Tycker GOT börjar bli riktigt trevlig...
Men varför kan man inte låta inrikes hallen komma in i samma utrymme som schengen flygen? Antar att det finns något bra skäl, men vilket är det?
 

MarcusC

Medlem
Utrikes transit & ankomsthall har fått sig ett rejält lyft. Och kul med en hel del nya restauranger på Landvetter. Hoppas det skapar lite positiva spin off effekter. Hoppas bara på lite nya linjer också nu....Saknar Austrian, och skulle gärna se Swiss komma tillbaka!!
 
Last edited:

zanga

Medlem
Vill inte bidra med negativ energi men kan ej hålla igen... Jag gillar (sarkasm) att SVT frågar Swedavia-damen om varför man inte lagt pengarna på järnväg mot centrum - sedan ser man i slutet att Anneli Hulthén är där (en mycket älskad Kommunfullmäktige i Göteborg va?)....... hur vore det om dom frågade hon om de investeringar hon gör med statens plånbok istället... *mummel-svordom-----........* :)
- - - - - - - - - - - - - - - - -

Roligt att se!

Låter som det kanske blev lite dyr nota? Jag har ju såklart ingen riktig aning om vad som gjorts, måste blivit många intressanta uppgraderingar ;)! Hur många kvadratmetrar pratar vi ungefär? Vild gissning något runt 4000-5000?

Kämpa på GOT! Hoppas det ger er bra deals som vi alla tjänar på! :)
 
Last edited:

David

Medlem
Alltid trevligt med en uppfräschning även om jag sällan varken handlar eller äter/dricker på restaurang på flygplatsen.
 
Toppen