Senaste nytt

Åhå, det vore väl trevligt om Emirates verkligen började flyga från ARN?

Alf

Medlem
Det vore mycket bra om Emirates började flyga på ARN. Det har ju gått rykten om detta i över ett år nu, men inget är bekräftat.

Jag tror dock inte på att dom skulle satsa på 3 kabinplan, det finns inte många företag som låter sina anställda resa i F klass. Visst vore det trevligt i F klass men för oss dödliga som lyckas knipa en F plats på uppgradering lär ju inte bolaget tjäna några pengar på.
 

HKG Flyer

Medlem
Jomenvisst, kanske om dom går med i en allians. Annars kan det väl räcka med ett gulfbolag på ARN tycker jag.
Själv skulle jag hellre se SQ komma hit, eller om man drömmer sig bort lite varför inte Cathay, EVA eller någon Korean ;)
 

Ubbe

Medlem
Självklart kommer Emirates välja Landvetter som sin bas i Sverige!

Du anar inte hur rätt du har. Got ligger ju mitt i allt. 3 huvudstäder inom spotthåll och inga huvudstadskomplex. Ser man det lite utifrån med en global vision så är det ju nästan hela världens centrum, så att satsningen blir på framsidan är ju självklart. Ingen vill väl se ännu ett misslyckat huvudstadsbolag som inte når ända fram. In i *A är ju lika självklart. Att Eva börjar flyga till Got är väl bara en tidsfråga eftersom intraChina bolagen satsat på andra felaktiga destinationer. "GO Landvetter GO" måste bli nya sloganen eller vad det heter, för här finns bara GOA gubbar och riktigt GOA kvinns... Änna..
 
Toppen