Senaste nytt

Dubbla poäng hos InkClub via SAS Webshopping (96 EuroBonus poäng per 100 SEK)

fleetheseen

Medlem
De sänkte till 48 poäng per 100 SEK ganska länge sedan.

Ja tråkigt att de sänkte men fortfarande bra om man jämför med Ticnet. 15 poäng per KÖP. Köpte biljetter för drygt 3000 kronor och fick 15 poäng. Nu vill jag inte låta bitter men det var knappt värt att ens logga in på portalen för besväret.. Så härmed utnämner jag Ticnet till shoppingportalens absolut sämsta... :mad: Skärpning Ticnet! 15 poäng per 100 kr kan jag köpa men 15 poäng per köp - det känns väldigt småaktigt...
 
Ja tråkigt att de sänkte men fortfarande bra om man jämför med Ticnet. 15 poäng per KÖP. Köpte biljetter för drygt 3000 kronor och fick 15 poäng. Nu vill jag inte låta bitter men det var knappt värt att ens logga in på portalen för besväret.. Så härmed utnämner jag Ticnet till shoppingportalens absolut sämsta... :mad: Skärpning Ticnet! 15 poäng per 100 kr kan jag köpa men 15 poäng per köp - det känns väldigt småaktigt...


Håller helt med, har noga begrundat varför de överhuvudtaget finns med utan att bli det minsta klokare. :)
Fattas bara att de tillhör kategorin "strulbutiker" så man dessutom behöver efterregga köpen....
 

fmansson

Medlem
Jag har aldrig haft några problem med uteblivna poäng via inkClub. I höstas när de körde 100 poäng per 100 kr så gick jag all in med en årsförbrukning- poängen har nu kommit in.
 
Toppen