Senaste nytt

Best Western Arken hotell, någon som varit där?

Undrar om någon har stannat på Best Western Arken Göteborg som ligger i Arendal. Vill gärna höra om uppgraderingar osv som BW Plat/Diamond elite.
 
Har varit på konferens där ett par gånger (har svårt att tänka mig någon annan anledning att man skulle övernatta där, de har dock lite spa-erbjudanden på helger etc)

De har genomgående riktigt bra mat, vilket är hotellets absoluta styrka. Som sagt, ett typiskt konferenshotell är det, så jag skulle tippa att rumsdisponering är gjord utefter det. Fråga efter uppgradering på Arken, mycket möjligt att det går genom för den frågan ställs nog inte ofta där. Arendal är f.ö. stället som GöteborgsGuden glömde, det blåser konstant, och om det av någon anledning inte gör det så kan man sniffa på alla raffen som ligger inom några stenkasts avstånd... :rolleyes:
 
Det är en polare som ska dit på konferens. Jag kan området bra och faktiskt tycker om att åka ut dit på sommaren och bränna lite gummi. Förutom Volvo-museet och marinan där finns ju också vid Hjärtholmen massa vindkraftssnurror. Rätt fascinerande industriområde. ;)
 

sembl

Medlem
SPA avdelningen är tumme upp, allt annat stor tumme ner. Tråkiga rum och frukost intas i en skolmatsal känns det som i långbord. Läget är dessutom helt off sett från C. Mina högst personliga reflektioner.
 
Toppen