Senaste nytt

Hilton guldförmåner på Waldorf Astoria New York

Petter

Medlem
Hej!

Dum fråga kanske, men jag har Guld kort på Hilton, hur gynnar det mig om jag bokar rum på Waldorf Astoria NY?

Mvh Petter
 

Petter

Medlem
Tack!

The Waldorf Astoria bokat! :)

Edit: när jag kollar bokningen på Hilton så kan jag uppgradera rummet till King mini Suite för 0:-
Sedan Park Avenue Room för $25/ natt.
King towers $99 / Natt
King Bed Suite $109/ natt
King Executive Towers suite $129/ natt
King Luxury Suite $149/ natt

Någon som har bott i Park ave. rummet? vad är mest prisvärt? vi tänkte nog inte vara på hotellrummet så mkt..

Mvh
 
Last edited:

ulagun

Medlem
Gratis Internet, 25% fler HHonors Baspoäng, gratis frukost för två personer, möjlig rumsuppgradering (räkna inte med det).

Trodde också att gratis frukost ingick för Gold/Diamond på Waldorf Astoria. Blev en dyrköpt erfarenhet när vi checkade ut från Waldorf Astoria Versailles. Ifrågasatte,men blev vänligt upplyst att Hilton = gratis frukost. Inte Waldorf. Vilket även framgår frånn hemsidan.

MY WAY DIAMOND MEMBERSHIP HOTEL BENEFITS:††

Waldorf Astoria™ Hotels & Resorts
■Space-available upgrade to a preferred room
■Choice of two among the following: 1,000 HHonors Bonus Points per stay; one in-room movie per stay; or a spa, golf or restaurant discount, as designated by the property
 

agehall

Medlem
Det är riktigt trist att det inte ingår frukost på WA. Och saken görs inte bättre av att det inte direkt är billigt där heller.
 

Alx

Medlem
När vi bodde som Diamond på WA i NYC för drygt ett år sedan så valde hotellet att bjuda oss på frukost, drinkkuponger, rabattkuponger m.m. som en extra liten uppskattning utöver den sedvanliga uppgraderingen. Tanken var god, men det kändes som vi hade kommit till Walmarts kuponghörna snarare än ett högklassigt hotell. :D

Även om servicen var klanderfri så måste jag säga att både hotellet och frukosten var en besvikelse. Det var längesen det hotellet hade sina glansdagar. Samma sak var det med frukosten på WA Maui! Så ni missade nog inget på övriga WA heller.
 
Toppen