Senaste nytt

Saknar 90 tier points för Silver. Har någon ett smidigt trip-förslag från Köpenhamn?

Ninjamasse

Medlem
Allra helst på en dag och i C...den perfekta hade varit CPH-LHR(finns för 2200 DKK den 9 mars till exempel) men den ger ju bara 80p tyvärr. Tänkte kanske man kunde åka från GOT via CPH till LHR men man fick inga poäng för GOT-CPH enligt kalkylatorn på BA's hemsida, fortfarande alltså 80p...
 
Last edited:

Senator

Moderator
Vad med en väg CPH-LHR, se om du kan få uppgrade efter billig bokning (40 TP)
En väg LHR-HEL med BA, samma upplägg (80 TP)
Billig AY till CPH (10 TP)

Hitta tips i tråden om BA envägsresa
 

Kricka

Medlem
Har inte tittat på denna dvs. om den är genomförbar men CPH-LHR-ARN och BMA-AAR-CPH ?
Utgår ifrån att det är 90 TP du saknar hos BAEC. Denna tur i Business skulle väl ge 160 TP ?
 

JensE

Medlem
Du kan ta en dagtrip till Berlin med AB för ca 80 Euro i tillägg med cph-lhr resan.

Edit: Såg att du är ex GOT. Går ju därifrån också men svårare att hitta billigare resa.
 
Last edited:

Ninjamasse

Medlem
Du kan ta en dagtrip till Berlin med AB för ca 80 Euro i tillägg med cph-lhr resan.

Edit: Såg att du är ex GOT. Går ju därifrån också men svårare att hitta billigare resa.

Naj, är ex CPH, jag trodde att man kanske kunde få en 10p extra eller nåt om man åkte GOT-CPH-LHR men det verkade man inte få:(...EN skvätt till Berlin går ju iofs fort...får undersökas
 

Ninjamasse

Medlem
Vad med en väg CPH-LHR, se om du kan få uppgrade efter billig bokning (40 TP)
En väg LHR-HEL med BA, samma upplägg (80 TP)
Billig AY till CPH (10 TP)

Hitta tips i tråden om BA envägsresa

Jag kollade på envägs men hittar bara obscent dyra biljetter (+600€ för LHR-HEL)...hittar dessvärre inte den tråden du hänvisar till och sökningar ger ytterst dåligt träffresultat...jag gör säkert något fel...
 
Toppen