Senaste nytt

Japan Airline serverar AIR MOS Burger

Dr. Miles

Expert
Den här gången är MOS Rice Burger.

Japan Airlines skrev:
JAL and MOS Burger Presents [AIR MOS RICE BURGER] On Select Flights

TOKYO, May 25, 2012: Japan Airlines (JAL) and MOS FOOD SERVICES, INC. (MOS Burger) have teamed up once again and will be serving onboard select routes from June 1 to August 31, 2012 a new JAL Original version of another of the establishment’s specialty burger - the AIR MOS RICE BURGER.

AIR MOS RICE BURGER is adapted from MOS Burger’s popular MOS Rice Burger Kinpira which uses steamed rice patties instead of bread, to sandwich a generous serving of mixed vegetables and chicken strips. The filling includes burdock, lotus root, carrot, oyster mushrooms, black sesame, and Japanese chili pepper, and is sauteed in a light soy sauce and sweet miso paste to deliver a deep, rustic flavor of Japan.

tm_20120525E_fig1.jpg
tm_20120525E_fig2.jpg

(Foto: Japan Airlines Press Release)
 

Dr. Miles

Expert
JAL kommer med ny Air MOS burger, AIRモスバーガー テリヤキたまご.

「AIRモスバーガー テリヤキたまご」提供開始

AIRモスバーガー テリヤキたまご (Air MOS Burger Teriyaki Tamago[ägg])
Air MOS Burger Teriyaki Tamago.jpg
(Foto: Japan Airlines Press Release)

Air MOS Burger Teriyaki Tamago serveras:
  • Period: mellan 2013-MAR-01 och 2013-MAY-31
  • Rutt: Mellan Tokyo Narita - New York/Boston/Chicago/Los Angeles/San Diego/London/Paris/Frankfurt
  • Kabinklass: Premium Economy & Economy
 

Henry

Medlem
Jag har ätit på MOS Burger en gång, det får räcka. Ingen anledning att boka biljetter bara för burgarens skull, med andra ord!
 

David

Medlem
Hade inte heller bokat resa för burgarens skull men tycker att MOS burger serverar bra burgare, i segmentet fast food burgers.
 

micke

Medlem
MOS Burger är en höjdare enligt mig. Dessutom är det enda sanktionerade burgaren från min fru. När man vill gå till Burger King eller McDonalds kan man alltid räkna med ett gratis extra föreläsning om hälsa och storleken på min mage. Men MOS är tydligen mycket nyttigare av nån anledning ;-)
 
Toppen