Senaste nytt

Var med och påverka hur Radisson Blu Riverside Hotel ska se ut

Jacob

Medlem
Under våren öppnar det nya Radisson Blu Riverside Hotel vid Lindholmen i Göteborg. Inför öppningen kan Göteborgare och framtida gäster vara med och påverka hur hotellet, restaurangen Cuckoo’s Nest samt gymmet och spaavdelningen BodyLab Wellness & Fitness ska se ut och fungera. De personer som kommer med idéer och förslag är med i utlottningen av priser.

Tävlingen pågår under perioden 1-28 februari och fungerar så här:

1. Ta dig till hotellet (Lindholmspiren 4 i Göteborg) och ta med din smartphone eller läsplatta.

2. Använd din smartphone eller läsplatta för att gå in på den tävlingsadress som finns uppsatt på tävlingsplatsen. OBS! Sidan kan bara nås från tävlingsområdet.

3. Svara på frågorna om hur du upplever hotellet och motivera varför just du ska vinna.

Mer information finns på tävlingssidan www.followtheriver.se

De priser man kan vinna är följande:

Första pris är en övernattning på Radisson Blu Riverside Hotel i en svit med panoramautsikt över Göteborgs hamn och stad. Dessutom ingår upphämtning i Göteborg med Limousin, en middag för två personer på Restaurang Cuckoo’s Nest samt inträde till BodyLab Wellness & Fitness samt ett valfritt sparitual-kit.

Andra pris är en övernattning i ett Business Class-rum.

Tredje pris är en trerättersmiddag för två personer på Cuckoo’s Nest.
 

MarcusC

Medlem
Får väl åka förbi någon helg...så man slipper betala trängselskatt ;-).

Och komma med någon ide...

Nån annan som vart ute på Lindholmen efter den 1/2?
 

DrKlas

Medlem
Det finns även en fjärde sak man ska göra: "Dela dina svar på Facebook!"

Jag gick förbi hotellet idag och kikade på tävlingssidan. Skulle jag svarat något sånär ärligt på första frågan hade jag antagligen diskvalificerat mig i tävlingen :)
 
Toppen