Senaste nytt

Hjälp - ska åka till Auckland via Tokyo i slutet av september

motu

Medlem
Försöker hitta bra erbjudande till Auckland, helst via Tokyo, i slutet av september. Givet att det är så lång flight skulle jag helst åka premium economy / business. Hitintills har jag inte kunnat hitta några vettiga erbjudanden. Några tips på erbjudanden / bra bolag att flyga dit?
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass.se, motu!

Vilken budget pratar vi om? Hur många personer?

Om det är för en eller två personer kan det vara värt att köpa miles hos US Airways Dividend Miles och boka bonusresa.

Bonusresa mellan Europa (Sverige) och Oceanien (Nya Zeeland) i Business class med US Airways Dividend Miles kostar 120.000 miles.
Det tillåter en stopover antingen vid utresan eller vid hemresan så på det viset kan du ta stopover i Tokyo.

För mer information om US Airways Dividend Miles kan du läsa här:
 

Jacob

Medlem
Det enda flygbolag som flyger direkt på sträckan Tokyo-Auckland är Air New Zealand. Även om det är ett av mina absoluta favoritbolag kan det vara värt att påpeka att det mestadels är en Boeing 767 som används på linjen med en business produkt (och troligtvis premium economy produkt) som är enkel och gammal och som jag inte skulle vilja betala alltför mycket för på en flygning på närmare 12 timmar. Deras Business Premier som finns på Boeing 777 planen är dock mycket bra.
 
Toppen