Senaste nytt

Varför är Flying Blue-profilen konstig?

Tjaeng

Medlem
Jag har stora problem med att ändra i princip allt på mitt FB-konto. Genom de vanliga redigeringsalternativen skriver jag in adress, kommunikationssätt, preferenser osv, men det sparas aldrig, och när det sparas blir det fel (t.ex helt annat postnummer än det jag skrev, lägenhetsnummer som adress, sparas som företagsadress istälelt för hemadress). Ännu konstigare är att det som visas som aktuell kontaktinformation ÄNDRAS när man trycker refresh i webbläsaren eller laddar om "min profil". Hur kan jag veta vad som faktiskt står i min profil, och hur fan ändrar jag så att det blir rätt? Jag har försökt allt. fyra olika webbläsare, förbjuda cookies, loggat in på FB från AF, KLM, TAROM, Kenya Airways... Det fungerar ändå inte. Har någon annan liknande problem?

AFKLM-representanten på forumet kanske har någon lösning på problemet?
 

nilsson

Medlem
Det enda jag aldrig fått att fungera är FB-linkedin-kopplingen för att se vilka andra som flyger på samma flight. Annars känner jag inte igen några av problemen.
 

Tjaeng

Medlem
Nepp, där slösade jag 20 minuter till för att försöka få det att fungera. Systemskitet ändrar siffran 4 i mitt postnummer till 8, registrerar hemadress som företagsadress, placerar min adress i olika länder på måfå, och ändras till diverse konstiga konstellationer varje gång jag refreshar/loggar ut och loggar in igen. Skulel itne varit fullt lika frustrerande om KLM hade svarat på mitt kundservicemejl som jag skickade för snart en månad sedan...
 
Toppen