Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
I SAS Loungen har vi det trevligt och avslappnat. Passa på att skriva ett inlägg varje gång du passerar en lounge så vi andra får höra vart du är på väg - alltid spännande!

Tipsa också andra i förväg när du ska befinna dig i en SAS Lounge runt om i världen om du har möjlighet att ta med dig en gäst!
 
Stockholm/Arlanda ARN Scandinavian Lounge

Sitter med ett glas Ramlösa, Dagens Industri och passar på att ladda min MacBook Pro. På väg till London med 18.20 kärran!
 

eramag

Medlem
CPH Scandinavian Lounge

Med ett två glas Alsace. Inbokad på dagens sista flyg till ARN efter att 21:00-avången blivit inställd.


ps är det möjligt att tillåta strike-through av text?
 
Last edited:
London LHR Scandinavian Lounge

Fortsätter med mineralvattnet :)

Börjar bli rätt trött men vill inte dricka kaffe så här sent. Väntar på boarding av SQ321 till Singapore. A380 övervåning i Business Class!
(och ja - alla säger att SQ loungen är bättre men det tycker inte jag)
 

Jacob

Medlem
London LHR Scandinavian Lounge

Fortsätter med mineralvattnet :)

Börjar bli rätt trött men vill inte dricka kaffe så här sent. Väntar på boarding av SQ321 till Singapore. A380 övervåning i Business Class!
(och ja - alla säger att SQ loungen är bättre men det tycker inte jag)
Dricker man bara mineralvatten så...

Men säg till när du hittat någon flaska gratis champagne i SAS loungen... :p
 

MarcusC

Medlem
Kan väl tänka mig SQ loungen är mer "crowded" inför SQ321.. än SAS loungen så här sent ??. God Natt på upperdeck :)
 

eramag

Medlem
ARN Scandinavian Lounge

BC behöver verkligen en tråd som behandlar maten i ARN loungen. Visst fanns det en på FT? Gah! :)
 

Malu

Medlem
ARN Inrikesloungen T4

En kopp kaffe i väntan på Malmöflyget. Jag försöker fortfarande komma över besvikelsen efter att man installerade en öl-tapp med Carlsberg Hof för att bara några veckor senare byta den till Falcon folköl. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen