Senaste nytt

Lång ledtid för överföring från Hilton HHonors till Eurobonus

jumbooze

Medlem
Är det någon mer som har lång ledtid på att få in HHONORS poäng på EuroBonuskontot?
Jag fick ett svar från hhonors och de sa att att de skickat poängen och det skulle ta 30 arbetsdagar, det har det nu gjort med råge...
Jag har kontaktat hhonors igen.
 

SvartMjolk

Medlem
Är det någon mer som har lång ledtid på att få in HHONORS poäng på EuroBonuskontot?
Jag fick ett svar från hhonors och de sa att att de skickat poängen och det skulle ta 30 arbetsdagar, det har det nu gjort med råge...
Jag har kontaktat hhonors igen.

Jag har läst tidigare att det tagit lång tid. HHonors ska då ha sagt att det var SAS som tog tid på sig. Minns inte vilken tråd jag läst det dock.
 

jumbooze

Medlem
Är det någon mer än mig som har problem med registrering av poäng från hhonors till EuroBonus, jag valde miles & points, men miles kommer aldrig, jag har mailat kundtjänst typ 10 gånger och de säger typ varje gång, miles has been reposted, please wait 20 working days, or we have raised this issue, allow 14 working days for it to.... min vistelse var i juli 2012.
Jag har sagt att om de inte kan få in dem så kan jag ta det som points&points vistelse och få det på hhonors kontot istället... Men no go, bara kundtjänst-loopen där de inte läser vad jag skriver utan bara ger generic tillbaka...
 

GE90

Medlem
Verkar strula med poäng utbetalningarna till HHonors också, jag har valt att samla bara Hilton poäng, inga miles och sen nyår har jag fyra separata övernattningar som är registrerade men som syns som 0 poäng. Finns en uppsjö övernattningar på samma hotell på andra datum som har blivit inlagda på kontot normalt. Har mailat dom flertal gånger på diamonddesk och samma svar varje gång; "we have technical difficulties please wait we will solve the problem.." Mycket störande tycker jag!
 

Napapijri

Medlem
Verkar strula med poäng utbetalningarna till HHonors också, jag har valt att samla bara Hilton poäng, inga miles och sen nyår har jag fyra separata övernattningar som är registrerade men som syns som 0 poäng. Finns en uppsjö övernattningar på samma hotell på andra datum som har blivit inlagda på kontot normalt. Har mailat dom flertal gånger på diamonddesk och samma svar varje gång; "we have technical difficulties please wait we will solve the problem.." Mycket störande tycker jag!
Jag har också haft samma problem, har sju vistelser i slutet på december på början av januari som har registrerats med noll poäng... gjorde retro reg häromdagen, lär väl ta några månader innan 50 000 poäng trillar in.
 
Får väcka den här gamla tråden till liv. Måste bara höra om det är någon som har fått in några poäng från Hilton ännu? Jag har inte fått en enda Eurobonus-poäng i år trots flertalet stays. Har också varit runt i kundtjänst-loopen som säger att de återpostat poängen men såhär långt har inget dykt upp. Väldigt irriterande.
 

Harnos

Medlem
Får väcka den här gamla tråden till liv. Måste bara höra om det är någon som har fått in några poäng från Hilton ännu? Jag har inte fått en enda Eurobonus-poäng i år trots flertalet stays. Har också varit runt i kundtjänst-loopen som säger att de återpostat poängen men såhär långt har inget dykt upp. Väldigt irriterande.
2 stays i Juni (USA) och fått 2x500p registrerade på mitt EB konto.
 

Harnos

Medlem
Roligt att det går att få poäng därifrån i alla fall! Hur anger du ditt EB-nummer? EB#########? Får väl köra ett varv till med kundtjänst snart då.

Mina HH inställningar:
HH.png
 

Mr Carter

Medlem
Har bott tre gånger på Hilton Garden Inn den senaste tiden (21/8, 22-25/8,26/8) och poängen har kommit in på mitt EB konto utan fördröjning.
 
Toppen