Senaste nytt

SAS business class service på CRJ 900

EBGGOT

Medlem
Dax för en liten tripp till WAW. Har ju bara åkt CRJ mellan GOT/CPH-CPH/GOT men hur är servicen mellan CPH-WAW? tycker jag läst i någon annan tråd att c-klass servicen blir mycket begränsad jämfört med större plan.

Så men andra ord är det värt en C eller blir jag bara förbannad.... (och när jag skriver värt menar jag: är det samma mat etc som när man åker med våra kära MD-80) Eller skall jag tänka om och köra LOT istället?
 

T_J

Medlem
Jag fick en businessbiljett mellan WAW och CPH då det inte fanns nåt annat tillgängligt. Ska bli intressant att se om det är värt nåt. Har inte några större förhoppningar. Svaret vet jag på torsdag nästa vecka :)
 

Senator

Moderator
jag har kört affärsklass på denna på något som måste vara typ den kortaste resan SAS har: CPH-HAM. En trevlig liten måltid, och ett skönt flygplan..
 

Traveller

Medlem
CRJ 900 biz är inte så upphetsande.. Rad 1 är trevligt, mycket legspace men i övrigt är allt som vanligt..Små overlockers dock
 

bhen

Medlem
Sorry offtopic, men CPH-HAM är 174miles, det är en långtur ju!
En av Norges större inrikeslinjer är SVG-BGO, 99 miles.
/b

jag har kört affärsklass på denna på något som måste vara typ den kortaste resan SAS har: CPH-HAM. En trevlig liten måltid, och ett skönt flygplan..
 

EBGGOT

Medlem
Låter lite hit and miss men jag får testa så har jag det gjort.... Hoppas i alla fall det är seatblock!
 

Alx

Medlem
Låter lite hit and miss men jag får testa så har jag det gjort.... Hoppas i alla fall det är seatblock!

Hoppas kan man ju alltid göra. I lördags var det ingen seat block på 2-raden i C på MD8X FRA-CPH... Urdåligt, varför betala för C om man hamnar där? Men maten var i alla fall bra!
 
Toppen