Senaste nytt

Lufthansa First Class Terminal - vilken bil?

j-n

Medlem
Hej kompisar!

Ska åka LH First från FRA och är ju nu väldigt angelägen om att jag ska "slippa" att åka Van till planet.
Någon som har erfarenhet från detta och vet hur man ska lyckas få åka Porsche istället? :cool:

J
 

jumbooze

Medlem
Jag hamnade i van på utresan och i bil på hemresan, men killen som satt bredvid mig på planet åkte bil, för han "var lite obekväm" och proppsade på att få åka lite senare, bara för att få åka Mercedes istället...
 

Bonden

Medlem
Jag pratade lite med chauffören om vad man skall åka och han menade på att S-klassen var strået vassare för passageraren, men har man aldrig åkt Porche så skall man så klart be om det :)
 

Senator

Moderator
Mitt förslag är att du väldigt diskrete och ödmjukt, frågar "din" representant som tar hand om dig att detta är din första resa med LH i First och du undrar på om det finns en möjlighet för egen transit till flyget. Själv testat både S-klass och Porche och den första är skönare...
 

GE90

Medlem
Åkte Pantamera på utresan och S på hemresan från IAD, Om man vill höra på skönt racer oljud ska man ju hålla sej till Pantamera bilen...
S:en bara viskade fram mellan flygplanen....Men som sagt alla är väääldigt tillmötesgående på FCT så fråga hos dom bara :)
 
Toppen