Senaste nytt

BusinessClass Loungehörna Oslo Gardermoen

BusinessClass.se Loungehörna OSL

Plats: SAS Scandinavian Lounge OSL
Datum: 2013-01-19 klockan 12.00
Händelse: Invigning av BusinessClass.se Loungehörna

Nu är BusinessClass.se loungehörnan inuti SAS Scandinavian Lounge (längst in i Business Class loungen) öppnad med ett eget bord. Våra bagagetaggar finns att hämta kostnadsfritt i en skål på bordet - bär dom stolt på ditt handbagage för att markera att du tillhör landets medveta resenärer.

Den här tråden är till för att berätta när du kommer vara där eller då du är där. På så sätt kan mötas och diskutera, ha trevligt eller äta en bit mat tillsammans.

Glöm inte att gilla vår Facebook sida för Meeting Point OSL:
https://www.facebook.com/MeetingPointOSL

Foto: JonasC

DSC_0782.jpg

Loungehörnan är placerad längst in till vänster med en TV. På bilden: Michael Wallon (Traveller) som är intitiativtagare, Shigeru (Dr Miles), Gustav (Gnopps) och Martin (Bjornstrom) från BusinessClass.se.

DSC_0780.jpg

Nästan hela BusinessClass.se gänget som flög ARN-OSL-CPH-ARN (vissa även från GOT och HEL) för att inviga lounger över hela Skandinavien på en dag. En SAS Boeing 737 i mitten.
 

Attachments

  • DSC_0769.jpg
    DSC_0769.jpg
    120,9 KB · Visningar: 1 066

Jerka

Medlem
Var här igår och bordet var fullt men inga taggar.. dock hade de hade i receptionen på begäran.. De var visst tvungna att ta undan dem från bordet då de bara försvann.. "Jasså, du är sån du.." var responsen när jag frågade om de hade taggar kvar.. hehe. Ja, jag är sån jag :)
 

FF#1

Medlem
Var där nyss, det fanns inga tagar på bordet så jag borde ha frågat.
Känner mig hyfsat medveten men har inte lyckats få tag på någon BC tagg ännu.
 
Toppen