Senaste nytt

Gästföreläsare Businessclass.se träff

LX14

Medlem
En något ironisk rubrik, men tänkte ändå dela med mig av denna underbara person som verkligen personifierar någon slags "Extravagans" och kanske min generations motsvarighet till Thomas Jisander.

Justin Ross Lee är en Internet-profil på framförallt facebook som i princip livnär sig på att resa jorden runt, i F.

Ta några minuter och kolla in den här killens "JewJetting" albums. Tyvärr måste ni nog logga in på era fb-profiler för att komma åt hans profil och bilderna.


http://www.facebook.com/justinrosslee?fref=ts

"✡✈ing never sleeps"
 

Palazzi

Medlem
Haha! Nu förstår jag nästan varför bagagelastarna levererar våra bagage sist... Är detta kanske bilden man har av Frequent Flyers? Lagom osmaklig typ känner jag spontant. Kul att titta på bilderna dock:D
 

Elias

Medlem
Vad menar du att han ska "föreläsa" om? Hur man går i personlig kk och allmänt hustlar sig runt världen så att säga:)
Thomas Jisander hade ju i alla fall ordentligt med kapital om än "tveksamt" till hur han fick tag på den:D
 

LX14

Medlem
Självklart är det osmakligt. Dock hade jag mer än gärna lyssnat till killens historier under en kväll:)

Precis som du uttrycker det Elias, så säger "ryktet", att han har finansierat sin livsstil genom att maximera ett stort antal kreditkort, oklart vilka:)
 

Elias

Medlem
De hade säkert vart underhållande å lyssna på ja!:D
För nått år sen så hörde jag från en av "mina" banker att han bla hade en kreditkorts skuld till Citibank på åtminstonnde $100,000
 

Randy Marsh

Medlem
När man är en expert inom ett visst område kan man tjäna en hacka på att t ex hålla en kurs. Föreslår titeln: "How to become a douchebag in 10 easy steps".
 
Toppen