Senaste nytt

Minus på kontot

Jag loggade just in på mitt, ganska inaktiva, Flying Blue-konto och upptäckte att jag har -5000 miles!

Måste jag hyra in ett flygplan så att jag kan betala tillbaks miles:en? Kommer nån kille med basebollträ att knacka på dörren och kräva tillbaks dem och i så fall när? Behöver jag betala ränta? Eller ska jag bara "glömma" bort mitt konto och skaffa ett nytt? :-D

Screen Shot 2013-01-25 at 11.29.37.jpg

Också värt att notera: "Datum för senaste transaktion 15-01-2013", men i listan över transaktioner så är sista transaktionen daterad 02-01-2013.

Innan jul brände jag, lätt desperat, 37 500 miles på att ta mig hem till Sverige från London efter att ha insett att alla miles skulle försvinna vid slutet av året. Efter det hade jag fortfarande 5 344 miles kvar så jag donerade 5 000 av dem till välgörenhet. Sen verkar det som om mina miles har förfallit innan donationen dragits från kontot (kan det vara det som hände 15-01-2013?)
 

agehall

Medlem
Tja, du får väl helt enkelt ta en R/T till LOS eller liknande för att fylla på kontot igen. Vill inte din chef att du ska åka dit och testa något snart..? :)
 
Toppen