Senaste nytt

Estonian Air krymper

Palazzi

Medlem
Estlands premiärminister säger att regeringen inte har någon plan för Estonian Air.... Troligen ska det tolkas som om man inte kommer gå in med mer pengar i bolaget.

Det här ska väl betyda att det blir KK om ingen får för sig att köpa bolaget. Vet inte hur länge de klarar att hålla igång med nuvarande ekonomi, men får intrycket att det inte handlar om mer än några månader.
 

Agö

Medlem
Vågar man ens boka en biljett med Estonian i nuläget? Har planer på Tallinn och Estland som ett av få länder i Europa jag inte besökt. Särskilt efter att ha läst senaste numret av Gourmet om landets krogscen.
 

tic

Medlem
Vågar man ens boka en biljett med Estonian i nuläget? Har planer på Tallinn och Estland som ett av få länder i Europa jag inte besökt. Särskilt efter att ha läst senaste numret av Gourmet om landets krogscen.

Det kanske talar för att köpa codeshareade biljetter på sas.se, vilket brukar vara någon hundralapp dyrare högst, för då måste väl SAS rimligtvis ha ansvaret för att du kommer fram och tillbaka? Eller ge refund.
 
Last edited:

mry

Medlem
Så länge man har ett biljettnummer som börjar med 117 är väl sas ansvariga för att ta dig dit du ska eller tänker jag fel?
 
Toppen