Senaste nytt

[Ekonomiklass] Barcelona-Auckland T/R, 4700 SEK, British Airways och Cathay Pacific

Uppdatering: 2013-03-08 = priset tillbaka, få datum tillgängliga. (se inlägg #53 )

Uppdatering sida 2: Premium Economy på långsträckan LHR-SYD, ca 6700 SEK

Är väl kanske ingen höjdarperiod att åka till AKL men bra pris..

Har jag räknat rätt så bör denna resa ge: (med lägsta status hos BA.)
19.734 Avios & 160TP

BA.png

Travel restrictions
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 31MAR 13 AND ON/
BEFORE 25JUN 13.
Sales restrictions
TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 07FEB 13.
 
Last edited:

rob74

Medlem
Inget dåligt pris för en Economy till AKL! När jag bokade Economy med TG CPH-MEL år 2001 med tre månaders varsel kostade det dryga 12.000 kr (resa i mars). Hade man haft kunskapen man har idag, hade det nog sett annorlunda ut...
 

NyfikenGrau

Medlem
Lägsta pris jag sett till NZ på senare år, men som sagt, man är nog inte sugen på att kliva på planet i SIN igen (med en 13 timmarsflygning i baken redan) för att fortsätta resan mot Sydney (8 timmar till), för att uttrycka det milt. Viljan att undvika sånt var det som fick mig intresserad av bc.se från början :)

Med det sagt hade jag nog slagit till om jag varit typ 20-25 år och haft begränsad budget.

Palazzi, verkar vara "några timmar";

Discussion - Business Traveller

Trodde man var tvungen att sitta kvar, men det hade ju varit rena fångtransporten ;)
 
Last edited:
Bara och se till att man inte sover så mycket innan så slocknar man ju ganska omgående i planet..:)
Funderar om jag ska boka men jag har så mycket annat i Maj, blir verkligen fullproppat om jag hoppar på denna..
 
Last edited:

agehall

Medlem
Jag säger bara grattis till er som kan stå ut så länge där bak. Om man inte har problem med det så är det ju en tokbra MR.
 
Toppen