Senaste nytt

Thai Airways Stockholm-Bangkok TG961 försening, 19 jan 2013

011430121

Medlem
Jag vet inte avgången är ju beräknad till 20,30, kanske man väntar på en reservdel som kommer med TG 962 som landar idag 19,20
Det är väl första gången man kan se två TG 747or på ARN samtidigt?
 

Figo

Ny medlem
Någon del på vingen som är fel och man har inte någon reservdel på ARN. Precis som nämnt ovan så är ny avgångstid beräknad till 20.30, så jag sitter i loungen och väntar, ska vidare till Taipei så vi får se hur det går när jag kommer till Bangkok.
 

Agö

Medlem
056.JPG

Här är kärran imorse!
 

Fredrik

Medlem
Någon del på vingen som är fel och man har inte någon reservdel på ARN. Precis som nämnt ovan så är ny avgångstid beräknad till 20.30, så jag sitter i loungen och väntar, ska vidare till Taipei så vi får se hur det går när jag kommer till Bangkok.

En Facebookvän till mig(som är på planet) skrev att dörren frusit fast. Låter märkligt iofs. Hoppas det löser sig med vidareförbindelsen.
 
Det är väl första gången man kan se två TG 747or på ARN samtidigt?

För ett par år sedan var avgången försenad pga teknik och skulle gå dagen efter, runt samma tid som vanligt (gate 17 och 18). Den dagens "riktiga" flight lämnade gaten vid utsatt tid men lyckades suga i sig en snöhög vid banändan och blev försenad den också.
 

ryds

Medlem
Får denna försening konsekvenser för ARN flera dagar nu ? Lite orolig eftersom vi flyger imorgon den 21 Jan i premium ekonomi till BKK! Såg imorse också att TG960 är sen från BKK!!
 

011430121

Medlem
Får denna försening konsekvenser för ARN flera dagar nu ? Lite orolig eftersom vi flyger imorgon den 21 Jan i premium ekonomi till BKK! Såg imorse också att TG960 är sen från BKK!!

Om man kollar in TG ankomster till FRA, CPH, OSL ( har bara kollat dessa) så är alla ankomster ca 2 timmar sena till Europa.
 

011430121

Medlem
För ett par år sedan var avgången försenad pga teknik och skulle gå dagen efter, runt samma tid som vanligt (gate 17 och 18). Den dagens "riktiga" flight lämnade gaten vid utsatt tid men lyckades suga i sig en snöhög vid banändan och blev försenad den också.

Då kan man säga att det " är som vanligt" 2 TG 747: or på ARN, blir även så idag.
 
Last edited:
Toppen