Senaste nytt

SAS - Nytt tillbud Mallorca

Roger J

Medlem
Ja ja. Tråkigt för Ving-passagerarna att bli försenade. Men känns helt irrelevant att dra paralleller till Linate? Man kan nästan få för sig att det var Aftonbladet...
 

Sakoz

Medlem
Håller med, men hade det varit Aftonbladet hade rubriken varit - Skräck på SAS plan hundratals människor nära att dö.
 

twiggs

Medlem
Håller med, men hade det varit Aftonbladet hade rubriken varit - Skräck på SAS plan hundratals människor nära att dö.

Inte för att försvara Aftonbladets rubrikssättning på något sätt men om någon ringer Aftonbladet och upplever skräck i samband med flygtillbud, polisingripande eller vad som helst, är detta då bara att vifta bort tycker du?
 

Sakoz

Medlem
Utan att bli för OT, det är absolut inte bara att vifta bort, men om jag jämför olika källor så tycker jag oftast Aftonbladet har en skev sakgrund och överdriver för mycket. Jag har själv varit med i tidningar flera gånger och även andra personer jag känner väl, och när sedan artikeln publicerats så kliar man sig i huvudet och tänker, så där sa jag ju inte. Därför är jag kritisk till en del tidningars journalistisk.
 
Toppen