agehall
Medlem
Jag försökte idag ringa och betala den bokning jag har on hold hos BA. Det visade sig vara mycket mer komplicerat än vad jag väntade mig. De fick inte betalningen att gå igenom då något inte stämde i "de inmatade uppgifterna".
Tjejen försökte förtvivlat med diverse varianter men inget verkade fungera och när hon läste tillbaka vad hon matat in tyckte jag det stämde med vad jag själv brukar skriva. Jag brukar omvandla åäö till aao och sedan bara ange allt annat som vanligt.
Är det någon annan som upplevt problem med detta? Finns det något man kan göra förutom att ringa AmEx på måndag och sedan försöka igen? (Förutom att betala med ett annat kort då...)
Tjejen försökte förtvivlat med diverse varianter men inget verkade fungera och när hon läste tillbaka vad hon matat in tyckte jag det stämde med vad jag själv brukar skriva. Jag brukar omvandla åäö till aao och sedan bara ange allt annat som vanligt.
Är det någon annan som upplevt problem med detta? Finns det något man kan göra förutom att ringa AmEx på måndag och sedan försöka igen? (Förutom att betala med ett annat kort då...)