De här hände mig. Jag skulle till Thailand med familjen över nyår. jag hade kostat på mig att boka i D-class med SAS från Arn via Cph. När vi kommer till CPH visar det sig att plandet är inställt och ett nytt är extra insatt först dagen efter. SAS tanten gav oss varsin tågbiljett ett klistermärke på boardingkortet och sa att vi skulle ta tåget två stationer mot "byn" och där skulle vi få bo på Parkinn och mat och dryck. lätt iriterade tog vi tåget med allt bagage mot köpenhamn två stationer och hamnar i Örestad. Där fanns inget Parkinn..... Vad SAS glömde att informera var att det finns ett annat tåg på flygplasten.... som går åt helt andara hållet. Är jag ensam om att få denna usla behandlign av SAS.f. ett riktigt skithotell och mat var av sämre kvalitet än det värsta smörgåsbordet på ålandsbåten. För övrigt så är parkiin ganska likt Paldiski palace från Torsk på Tallin
Har fått för mig att om jag haft dessa biljetter med ett annat bolag typ Thai Qatar singapore.. så hade man fått en helt annan service. Erfarenhet någon? är det alltid så här när det skiter sig för SAS? förövrigt så har jag skrivit en reklamation och dom skulle återkomma inom fyra veckor....
Har fått för mig att om jag haft dessa biljetter med ett annat bolag typ Thai Qatar singapore.. så hade man fått en helt annan service. Erfarenhet någon? är det alltid så här när det skiter sig för SAS? förövrigt så har jag skrivit en reklamation och dom skulle återkomma inom fyra veckor....