Senaste nytt

Ny Marriott megabonus på gång

henrik l

Medlem
Ny megabonus på gång fick erbjudande via mail idag. Man måste vara inloggad för att registrera sig.

Register online or call 44 20 7012 7312 by 15 March 2013
Stay between 1 February and 30 April 2013
Earn 25,000 points after 15 nights + 15,000 points after 20 nights—up to 40,000 bonus points
 

David

Medlem
Fick även jag ett, men inte samma:

* Register online or call 888-MARRIOTT (627-7468) by March 15, 2013
* Stay between February 1 and April 30, 2013
* Earn 35,000 points after 20 paid nights + 15,000 points after 25 paid nights—up to 50,000 bonus points


Tyvärr klarar jag inte denna då resandet minskat (och det faktum att jag inte längre bor på ett Marriott heltid). Blir en vända till CPH denna helgen för att bo sista natten för att kamma hem 35,000 i förra kampanjen.
 

henrik l

Medlem
Fick även jag ett, men inte samma:

* Register online or call 888-MARRIOTT (627-7468) by March 15, 2013
* Stay between February 1 and April 30, 2013
* Earn 35,000 points after 20 paid nights + 15,000 points after 25 paid nights—up to 50,000 bonus points


Tyvärr klarar jag inte denna då resandet minskat (och det faktum att jag inte längre bor på ett Marriott heltid). Blir en vända till CPH denna helgen för att bo sista natten för att kamma hem 35,000 i förra kampanjen.

Ser precis ut som det jag fick i höstas. Börjar nästan kännas som att dom har matchat erbjudandet på höst och vår mot hur länge man har bott under de perioderna. När jag är i HK brukar jag ha knappt 15 nätter på våren och knappt 20 på hösten. I så fall kör dom lite "business intelligence in practice":D
 

JacobGBG

Medlem
Jag får ALLTID Megabonus där man erbjuds en stay certificate på cat 1-4 hotell om man bor 2 vistelser på något Marriott anslutet (upp till 3 stay certificates). Så även denna gång. Jag har redan 2 st sedan tidigare som jag tänkte blåsa i sommar. Renaissance i Malmö är ju trevligt nog en cat 4.
 

henrik l

Medlem
Jag får ALLTID Megabonus där man erbjuds en stay certificate på cat 1-4 hotell om man bor 2 vistelser på något Marriott anslutet (upp till 3 stay certificates). Så även denna gång. Jag har redan 2 st sedan tidigare som jag tänkte blåsa i sommar. Renaissance i Malmö är ju trevligt nog en cat 4.

Jag fick ett sådant erbjudande för ett par år sedan, som jag inte kunde utnyttja. Det jag funderar på är om dom skräddarsyr megabonusen efter övernattningsmönster:confused:
 

tourist

Medlem
Jag fick ett sådant erbjudande för ett par år sedan, som jag inte kunde utnyttja. Det jag funderar på är om dom skräddarsyr megabonusen efter övernattningsmönster:confused:

Det är jag helt säker på att de gör. Den som är platinum kan byta mellan megabonus-varianterna, jag har gjort det tidigare. Nuförtiden kommer jag inte upp till mer än silver, och jag har fått certifikat cat 1-4 de senaste gångerna, vilket passar mig ganska bra.
 

henrik l

Medlem
Det är jag helt säker på att de gör. Den som är platinum kan byta mellan megabonus-varianterna, jag har gjort det tidigare. Nuförtiden kommer jag inte upp till mer än silver, och jag har fått certifikat cat 1-4 de senaste gångerna, vilket passar mig ganska bra.

Där tror jag att du gav oss lösningen när jag tänker efter. David lär väl ha platinum och jag har varit guld när jag har fått poängerbjudanden, medan jag var silver, när jag fick certet.
 

David

Medlem
Där tror jag att du gav oss lösningen när jag tänker efter. David lär väl ha platinum och jag har varit guld när jag har fått poängerbjudanden, medan jag var silver, när jag fick certet.

Jag har under min platinumtid fått ungefär samma erbjudande som jag fick ovan. Har även kunnat byta om jag önskat. Detta tänkte jag göra nu då jag kommer bo ganska lite och hellre tar ett erbjudande med utdelning efter ett par-tre stay än 20 nätter.
 
Toppen