Senaste nytt

Ny hotellbokningstjänst via Supersavertravel

Jacob

Medlem
Supersavertravel har lanserat en ny hotellbokningstjänst som innebär att man på en och samma sida kan boka hotell via Booking.com, Hotels.com, Expedia, Sunhotels och Sembo . Totalt ska det röra sig om 300.000 olika hotell och den nya tjänsten gör det möjligt att jämföra priserna från de olika aktörerna. Bokningen gör man sedan direkt via Supersavertravel.

Supersavertravel erbjuder även prisgaranti samt bonus på alla hotellbokningar från första kronan (undantag Booking.com bokningar).

Supersavertravel drivs av etraveli och en kundundersökning med 16.000 deltagare har legat till grund när den nya hotelltjänsten arbetats fram.
 

maba

Medlem
Jag brukar använda mig av hotelscombined.com och har fortfarande inte hittat några som är bättre på hotellpriser.
 

rodstrom

Medlem
Som Kayak fast med fördelen att man får 5% bonus samt att dom även kör Sembo och Sunhotels, de två senare är duktiga på lite mer lägenheter etc.

Bonusen kan man erbjuda genom att bokningen sker in-house och inte ute hos resp. leverantör.
 

Bamsefar

Medlem
När nyhetsredaktionen skriver ett inlägg i stil med detta så föreslår jag att ni gör namnet länkbart... Så man slipper googla...
 
Toppen