Senaste nytt

Biljetter för poäng till San Fransisco (SFO) med SAS

mry

Medlem
Nu verkar det finns ett fårtal platser för Eurobonus poäng i economy extra och economy i april på sträckan CPH-SFO med sas. Någon som har bokat resa till SFO ännu?
 
Jag har inte bokat. Men ser att en Economy ligger på 30 000 poäng enkel, vilket måste ses som en bra deal eftersom EWR ligger på samma.:)
 

Bryant

Medlem
Jag har en kompis som bokat 2 st eko extra i slutet av april. Han bokade 2-4-1 via Tallinn för lite mer än två månader sedan (osäker på exakt datum).
 

agehall

Medlem
Det fanns gott om plats i både M och Y till SFO för ett tag sedan. Det är bara C som lyser med sin frånvaro och allt annat är ju att kasta poängen i sjön imho.
 

Aramisa

Medlem
Vi tänkte försöka boka 2-4-1 till SFO i augusti/september, Vad tror ni om chansen till platser där? inget emot eco eller eco extra!
 

Tjaeng

Medlem
Finns det någon rationell anledning till att CPH-SFO kostar mindre poäng än CPH-NRT och andra asienlinjer, dessa är ju alla kortare än CPH-SFO? Eller borde jag bara hålla klaffen innan SAS inser det irrationella i det hela och korrigerar "felet"`?
 
Last edited:

Fredrik

Medlem
San Fransisco ligger trots allt i samma land som New York, Washington och Chicago. Det verkar inte helt orimligt att destinationer inom samma land kostar lika mycket. Det är samma princip tex hos Miles and More.
 

LinuxSam

Medlem
Diskuterade med kvinnan på SAS Eurobonus Tallin när jag bokade en 2-4-1 KRN-ARN-OSL-EWR i business. Enligt henne släpper SAS inga bonusresor på CPH-SFO. Men hon erbjöd mig att boka med *A partners på KRN-SFO med samma poängrabatt men då med högre skatter och avgifter (4000kr istället för 560kr). Kanske skulle ha tagit det erbjudandet... Har ni någon åsikt om det? (Jag har varit 3 ggr i USA men varken i New York eller San Francisco.

/LinuxSam
 
Toppen