Senaste nytt

Eurobonus slutar samarbeta med e-rewards

agehall

Medlem
Fick följande i min e-post nyss:

e-rewards skrev:
Bästa Agehall,


I din egenskap av värderad e-Rewards®-medlem vill vi meddela om en viktig ändring avseende ditt belöningsval.


VIKTIGA NYHETER OM DINA SAS EUROBONUS-POÄNG


Från och med den 31 januari 2013, deltar SAS inte längre i e-Rewards belöningsprogram och vi kan därför inte längre erbjuda SAS EuroBonus-poäng som belöning åt medlemmar i vår panel.


Du har t.o.m. slutet på dagen den 30 januari 2013 att lösa in dina Opinion Points™ mot SAS EuroBonus-poäng.


Även om belöningar från SAS inte längre är tillgängliga efter den 30 januari 2013, har vi nöjet att meddela att du nu kan lösa in dina Opinion Points för flygmil hos många andra flygbolag, hotellpoäng, eller några av våra andra belöningsalternativ.

Så där har vi genast ett program man kan gå ur nu när det inte finns EB-poäng att tjäna...
 

Najk

Medlem
Kommer med sluta nu när man inte kan tjäna EB poäng. Känns rätt skönt, frågorna tar ganska lång tid och det är förvånansvärt lite poäng som det genererar.
 

flierman

Medlem
Surt, men som sagt man får inte så väldigt mycket för jobbet. Löste in mina sista 250 extrapoäng nyss så nu är det tomt på kontot :)
 

Mikael

Medlem
Känns inte som någon större förlust då man fick jobba ganska mycket för poängen (var ganska bra sign up-bonus om jag inte minns helt fel, dock).
 

gdaily

Medlem
Hoppade också av, men skälet för mig är mest att det var så få undersökningar som man kunde fylla i (annars var det ett bra sätt att hålla sina Hilton-poäng vid liv).
 

jumbooze

Medlem
ska se om det kommer någon undersökning så man kommer upp i 2000 rewards annars blir det till att växla in till 250 extrapoäng :/
 

Homer

Medlem
Så där har vi genast ett program man kan gå ur nu när det inte finns EB-poäng att tjäna...


Vem vill ha EB-poäng när man kan få AVIOS och dessutom till bättre kurs ;)

Finns det förresten något mer tidsödande och irriterande sätt att tjäna poäng på än med e-rewards?
 
Toppen