Senaste nytt

Vilket är ditt favorithotell i Radisson?

rob74

Medlem
Kan också instämma att det var trevligt att bo på det hotellet. Trevligt område, snygga rum mm.
Bjöd med mina bästa vänner för en weekend där i juni 2005. De hade gift sig där fem år tidigare.
Ett roligt minne från den trippen var att vi sprang på deras grannar utanför Montparnasse.

Minns dock att någon okänd satt upp massa dryck på nåt av våra rum som vi inte skulle betala och det slog mig först när vi kommit ut från hotellet och var på väg till tåget till Orléans. Det blev lite tidigt vid utcheckningen så min hjärnverksamhet kom inte igång förrän vi kom ut i friska luften. Hade bara hunnit runt hörnet, så det var lugnt att gå tillbaka och fixa det.

Får önska en trevlig vistelse!
 

Agö

Medlem
Av alla Radisson hotel är min favorit ett i Paris nära Champ Elysees. Riktigt mysigt, fina lite kubistiska rum men allt i en galant stil.
Champs Elysees Accommodation. Book a room at the Radisson Blu Hotel

Ja, vi kan inte annat än hålla med dig Traveller! Checkade in igår, skönt litet hotell med fina rum. Vi har utsikt över Triumfbågen! Väldigt trevlig personal, snygga rum. Ingen uppgradering men det gör net så mkt. Hade inte förväntat mig sviten...!
 

Malu

Medlem
Ja, vi kan inte annat än hålla med dig Traveller! Checkade in igår, skönt litet hotell med fina rum. Vi har utsikt över Triumfbågen! Väldigt trevlig personal, snygga rum. Ingen uppgradering men det gör net så mkt. Hade inte förväntat mig sviten...!

Jag letar (award-)rum i Paris efter påsk, men det finns bara på Radisson Ambassador Opera. Det står att det är nyrenoverat och finns även en "topfloor lounge" som ingår i businessrummen. Någon som bott där och har några tips? Chans till upgrade som CCG?
 

agehall

Medlem
Av alla Radisson hotel är min favorit ett i Paris nära Champ Elysees. Riktigt mysigt, fina lite kubistiska rum men allt i en galant stil.
Champs Elysees Accommodation. Book a room at the Radisson Blu Hotel

Jag och FruAgehall kan nu bara instämma. Det är ett väldigt trevligt hotell som helt klart ligger bland top 3 Radisson jag har besökt. Jag är fortfarande svag för Radisson Dakar, så jag har svårt att avgöra vilket som är bäst, men detta är helt klart ett riktigt bra hotell. Vi har utsikt över både det där stål-tornet och den där stora betongbågen de skryter så mycket om.. ;)
 
Toppen