Senaste nytt

art'otel och by park plaza - Någon som testat dessa hotellkedjor?

TjudöBoy

Medlem
Har funderat på en resa till Berlin och har tänkt bo på ngn av art'otel , by park plaza .
Dom verkar ha riktigt bra priser men hur är de att bo på måntro!? Är det någon av er som har erfarenhet av dessa hotell?
 

Henrik Olsén

Ny medlem
Har funderat på en resa till Berlin och har tänkt bo på ngn av art'otel , by park plaza .
Dom verkar ha riktigt bra priser men hur är de att bo på måntro!? Är det någon av er som har erfarenhet av dessa hotell?
Jag har några stays på art'otel i Budapest. Mycket trevlig atmosfär och service gör att det är mitt favvo hotel i stan.
 

Kricka

Medlem
Har funderat på en resa till Berlin och har tänkt bo på ngn av art'otel , by park plaza .
Dom verkar ha riktigt bra priser men hur är de att bo på måntro!? Är det någon av er som har erfarenhet av dessa hotell?

Bodde i novemberpå Art'Otel Mitte i Berlin. Trevligt hotel med promenadavstånd till Alexanderplatz m.m.
och U-bahn under gatan utanför. En liten varning - boka inte de stora rummen ovanför ingången:
De automatiska dörrarna har nog inte fått service på väldigt länge och vibrationerna fortplantades
alldeles för väl till dessa rum.
 
Har funderat på en resa till Berlin och har tänkt bo på ngn av art'otel , by park plaza .
Dom verkar ha riktigt bra priser men hur är de att bo på måntro!? Är det någon av er som har erfarenhet av dessa hotell?
Artotel Kudamm var riktigt bra! Bra läge och riktigt fina rum. Vi blev uppgraderade till XL-rum vilket kändes rätt nyrenoverat.
 

sembl

Medlem
Jag bodde på Art´otel Mitte i förra veckan. Bilder kommer senare idag.

-Läget är bra, tunnebanan Märklisches Museum precis utanför.
- Blev uppgraderad till XXL rum pga Club Carlson Gold
- Rummet var trevligt och mycket bra amnety kits. Badsalt fanns tex
- Gångväg till det mesta dock inte så många restauranger precis utanför.
- Modernt och rent

Bodde i veckan på Park Inn Radission i en King Suite och det var riktig besvikelse. Visst fick jag ett rum på 34e våningen, men riktigt dåligt med shampoflaskor, gammalt möblemang, små handdukar. Sängarna ganska hårda dessutom. Bad om en Colour suite istället men den kunde bara ordna det dag två då det var fullbokat pga nån konferans. Så jag orkade inte byta rum för en natt men fick en flaska vitt vin och en flaska Moet som plåster på såren. Gymmet var ett skämt, två gamla löpband och två cyklar från 2a världskriget. Inte en hantel eller något annat i sikte Och till sist, incheckningen... 30 min till att få komma fram till receptionen och checka in. Misstänkte samma sak inför utcheckningen så jag checkade ut kvällen innan istället. Här kommer jag inte bo igen.
 
Toppen