Senaste nytt

Boka SJ biljetter 2 för 1 den 10/9

johanf

Medlem
Hittade precis detta på SJs erbjudande-sidor:

"Lördagen den 10 september får du köpa två tågresor till priset av en när du besöker din SJ Resebutik mellan klockan 10.00 och 14.00. Men bara då och där!

Erbjudandet gäller för alla resor med SJ i Sverige, Danmark och Norge mellan den 10/9 och 30/11. Du får köpa max två tur och retur-resor per person. Erbjudandet kan bara köpas i SJ Resebutik den 10/9 och kan inte kombineras med andra rabatter."
 

Sakoz

Medlem
Jag har besökt några resecenter då denna kampanj varit, och primärt är det nog för att sälja evenemangs biljetter , SJ bjuder på lite bubbel, kaffe, godis m.m. och försöker sälja in ett paket med tågresa och ett evenemang (ex. artist, show, stor -fotbolls -hocketmatch). Tror att några säljare heller inte var från SJ.
 

Roger J

Medlem
OK, det förklarar väl saken. Annars är det tunnsått med specialare. Har aldrig fått ett enda specialerbjudande för Prio Black till exempel.
 

henrik l

Medlem
Jag var nere vid resecentrum hemmavid i lördags och möttes av jättekö. Mitt mål var att boka två t & r till Göteborg. Konstaterade snabbt att jag inte står i kö en timme för att spara 220 kr:(
 

Jonas C

Medlem
Hade några SJ vouchers som jag bestämde för att spendera på detta erbjudande. Blev en tur och retur Vås-Gbg X2000 1klass + käk på hemresan för 502kr. Inte sån våldsamt stor penningbesparing, men skönt iaf att ha spenderat deras värdelösa vouchers på något av värde.

Lyckades tränga mig före i kön lyckligtvis nog, men som vanligt tog det nästan en halvtimme för den inkompetenta personalen att hantera min "komplicerade" bokning...
 

riche

Medlem
Nya "invigningar" enligt mailet med nya 2 för 1-erbjudanden:

Öppningserbjudanden:
Res 2 för 1.
Du får köpa två tågresor till priset av en. Erbjudandet gäller för alla resor med SJ i Sverige, Danmark och Norge fram till och med 29 februari 2012. Du får köpa max två tur och retur-resor per person. Erbjudandet kan bara köpas i våra upprustade resebutiker vid nyinvigningen och kan inte kombineras med andra rabatter.

Välkommen till nyinvigningen av SJ Resebutik på följande orter:
Norrköping – fredagen den 7 oktober, kl 07.30-18.00
Linköping – fredagen den 7 oktober, kl 07.45-18.00
Katrineholm – lördagen den 15 oktober, kl 08.15-15.45
Örebro – lördagen den 22 oktober, kl 07.30-13.15
Gävle – fredagen den 28 oktober, kl 08.45-18.10
Skövde - fredagen 4 november, kl 07.00- 20.00
Karlstad - måndagen 14 november, kl 08.00-18.00
 
Toppen