Senaste nytt

[US/BA/AA] ex-MAD/BCN-HNL fr. 4100 SEK T/R

Till exempel enligt nedan som jag själv sitter och försöker boka i skrivande stund, bra pris om man befinner sig i Spanien och vill ta en liten sväng till Hawaii. Passar perfekt att se Barcelona krossa Milan hemma 12 Mars och sedan dra ett par dagar till Honolulu.

Har inte kollat hur det ser ut med US men det ska gå att hitta för samma pris om man ska tro på vad dom skriver på FT.

Honolulu.png
 
Last edited:
Vilken bokningsperiod / reseperiod gäller?

Ingen aning om bokningsperiod men jag tror reseperioden var till någon gång i slutet på Mars.
Har dock inte kollat hur det ser ut i April och framåt.

Kollade lite andra orter också och till exempel NYC kan man åka för drygt 3000 SEK T/R, får anses som helt okej!
Med tanke på att det brukar kosta runt 6000 SEK att bara sig till Las Vegas så får man anse att HNL för 4.800 är rätt bra!
 
Last edited:
Ingen aning om bokningsperiod men jag tror reseperioden var till någon gång i slutet på Mars.
Har dock inte kollat hur det ser ut i April och framåt.

Kollade lite andra orter också och till exempel NYC kan man åka för drygt 3000 SEK T/R, får anses som helt okej!
Med tanke på att det brukar kosta runt 6000 SEK att bara sig till Las Vegas så får man anse att HNL för 4.800 är rätt bra!

Passar ju bra att köra en AA Elite Status Challenge på detta. 5,000 EQP för Guld, fast kräver ju att man bokar en leg i tex. S klass. Går nog inte att köra Platinum på detta om man inte flyger C eller högre.

120219_UAfareclasses.png
 
Toppen