Senaste nytt

Ska du ut och resa över jul och nyår?

Ska du ut och resa över jul och nyår?

  • Jag stannar hemma, äntligen!

    Votes: 42 42,9%
  • Jag öppnar mina julklappar långt hemifrån

    Votes: 6 6,1%
  • Jag skålar in det nya året på annan ort

    Votes: 31 31,6%
  • Både över jul och nyår ska det resas

    Votes: 14 14,3%
  • Det är knappt jag håller mig på marken närmsta dagarna

    Votes: 5 5,1%

  • Total voters
    98
  • Poll closed .

Jacob

Medlem
Året börjar gå mot sitt slut och lite ledighet står för dörren.

Hur spenderar du jul och nyår? Blir det att hålla sig hemma som omväxling? Kallar släkten till annan ort? Får du äntligen tid till den efterlängtade semesterresan? Eller blir det ett studsande utan dess like för att få ihop sista poängen för att behålla guldstatusen?
 
Efter ytterligare ett år med ca 100 resedagar i tjänsten så ska jag vara hemma med familjen. Kan inte tänka mig att åka bort över julen. Nu ska granarna in och skinkan in i ugnen....

God Jul.
 

David

Medlem
Jul med familjen hemma i Göteborg och på annandagen bär det av till Thailand och sedan några dagar i HK på vägen hem.
 

palmen

Moderator
Jag firade jul igår i och med att delar av familjen åker bort över jul. Ska bli skönt med 5 helt lediga dagar nu i alla fall innan man måste jobba lite innan nyår. Nyår spenderas också hemma men 13-helgen blir det resa för att se på fotboll.
 
560861_10151196953302469_771656293_n.jpg
God Jul till er alla! Skönt att spendera Jul med mor och far.
 

majer

Medlem
Julen firas hemma i Sverige. I mellandagarna bär det av mot Hongkong för att fira nyår i Macao.
God jul allihopa.
 

Senator

Moderator
För tolfte året i följd åker jag bort till en varm och solig destination i mellandagarna. Utresan går i år på juldagen, men har varit mellan 25-27 december, med hemresa aldrig innan 5 januari. I år blir det Seychellerna, iväg i morgon kväll
 
Toppen