Senaste nytt

Äntligen SJ Prio svart!

bjobr

Medlem
Efter viss ansträngning har jag nu äntligen fått ett svart priokort att flasha när jag hämtar min gratiskopp te i bistrovagnen! Nu är bara frågan vad jag ska ha det till utöver gratis te... jag får väl planera in ett loungebesök nästa gång jag passerar Stockholm C. :cool:
 

bjobr

Medlem

Det är faktiskt inte att förakta. Det har hänt att jag stått i oändlig kölappskö på centralen och till slut ändå ringt SJs bokning för att ha en chans att hinna boka om biljetten innan tåget jag ville åka med skulle gå. Den gången gick det, jag fick sms-biljetten stående med en fot fortfarande på perrongen och en tågvärd som blängde på mig...
 

Roger J

Medlem
Det är väl fortfarande så att man har rätt att ta vilken avgång som helst den dag man har en biljett om man är Prio Svart? Även på snabbtåg. Man ska då prata med konduktören och lösa platsfrågan.
 

Jonas C

Medlem
Jag har med stolthet tappat mitt gråa kort till förmån för ett vitt. Har insett vilket hemskt och icke-kundorienterat företag SJ är, och med tanke på att biljettpriserna ständigt höjs så ser jag ingen anledning till att fortsätta resa med dem. Däremot ska lounge personalen i Stockholm ha stort cred för deras jobb :)
 
Last edited:

gdaily

Medlem
Jag har med stolthet tappat mitt gråa kort till förmån för ett vitt. Har insett vilket hemskt och icke-kundorienterat företag SJ är, och med tanke på att biljettpriserna ständigt höjs så ser jag ingen anledning till att fortsätta resa med dem. Däremot ska lounge personalen i Stockholm ha stort cred för deras jobb
Fast man kan ju "trick-it" så man får oändligt med loungeaccess för totalt 4000 poäng... Två kan spela detta hemska och icke-företagsorienterade spel, så att säga.
 
Toppen