Senaste nytt

Problem vid förbokning av säte som EuroBonus Gold

Dr. Miles

Expert
Jag kan inte välja min plats varken via SAS.se eller via Lufthansas My Bookings, vad är det för fel?
Mitt(Dr. Miles) EBG nummer är inlagd via LOT:s webbsida. Jag har provat med mitt Aegean Gold och jag kan inte välja säten med det heller.
 

Dr. Miles

Expert
Det låter jättekonstigt Dr. Miles. Kan det vara att du har fel titel (Herr) i din profil och inte Dr?

Kanske SAS gillar inte min Doppelgänger status.
Jag får följande felmeddelande när jag kollar min bokning via SAS.se.
SAS skrev:
  • Priset i poäng för din bokning kunde inte hittas. Kontakta din kundtjänst för mer info. (119206 [11])
  • Det går inte att avboka din resa just nu, vänligen kontakta SAS Customer Contact Center på 0770 727 727.
  • Vi kan inte boka om din resa just nu. Vänligen kontakta SAS Customer Contact Center på 0770 727 727.

Jag får ringa till SAS imorgon, passa på att klaga om bokningsavgiften...
 

mry

Medlem
Jag kan inte välja min plats varken via SAS.se eller via Lufthansas My Bookings, vad är det för fel?
Mitt(Dr. Miles) EBG nummer är inlagd via LOT:s webbsida. Jag har provat med mitt Aegean Gold och jag kan inte välja säten med det heller.

Har du provat utan att logga in på sas.se?
 

mry

Medlem
Eftersom att jag inte kan väja 1a & 1b är det som så att det busienessplatser på flygen mellan ARN-OSL samt CPH-ARN för på fligten mellan OSL-CPH kan jag välja de platserna....
 
Toppen