Senaste nytt

Anmälning till BusinessClass.se middag på Köpenhamn flygplats på lördag 19 jan 2013

agehall

Medlem
Anmälning till BusiessClass.se middag på Köpenhamn flygplats på lördag 19 jan 2013

Den 19 Jan 2013 åker ett glatt gäng runt de nordiska huvudstäderna för att hälsa på SAS lounger.

I Köpenhamn kommer vi att försöka hinna med att äta middag. Planen är att vi försöker få bord på MASH kl 16.

För att vi ska veta hur många som vill vara med och äta middag, vill jag därför att intresserade anmäler sig här.

Deadline för anmälan är satt till 1/1 2013 så att vi har några dagar på oss att fixa bord etc.

Ev frågor kring detta går bra att ställa i denna tråd.

---Orginalinlägg nedan, som flyttats hit av Dr. Miles---
Lite OT.
Martin eller Jacob kanske behöver fixa tabellen av förkortningar.
Jag tror inte så många människor åker till eller använder EBB som Entebbe i Uganda.
Jag kan tippa 99,999999% av folk som använder EBB här menar väl EuroBonus Basic.

Tror nog att jag oftast menat EBB när jag skrivit EBB och inte Eurobonus Basic. Men jag är ju lite speciel på flera sätt... ;)

Jag har fixat ett anmälningsformulär för middagen nu. Businessclass.se middag i CPH

Det verkar för övrigt vara ett riktigt smidigt system för att fixa event-inbjudningar, så det kanske är något som vi ska titta på till andra träffar också.
 
Last edited:
Toppen