Senaste nytt

BC.se träff i Stockholm i mellandagarna (förslag fredag 28:e)

Dr. Miles

Expert
Inget bra datum för mig heller. Går det inte att lägga en träff under mellandagarna istället? Göteborgarna körde en sådan förra året och det var bra uppslutning.
Jag är inte i Stockholm då och jag misstänker att inte rvarttinen heller, men det hindrar inte att andra organiserar BC.se träff i Stockholm.
Kan någon ta hand om BC.se träff under mellandagarna om det finns intresse?
 

rvarttinen

Medlem
Vad innebär det att man skall göra då? :)

Det är lite (!) admin att ta emot alla anmälningar, boka bord, förhandsbeställa eventuell mat ,etc. Skicka mig ett P;M så kan du få "alla" detaljer om hur du enklast fixar en träff på Monks (vi har en deal på gång).

Och, jo, jag är hemma i mellandagarana, men är rätt upptagen .. men, en liten stund kan jag nog komma förbi och prova lite jysst julöl! :)
 

agehall

Medlem
Vi kan ju ta den enkla varianten och bara säga en tid då vi ses på Monks... Jag misstänker att det är rätt många som inte kan i mellandagarna, så vi borde inte bli överdrivet många.
 

agehall

Medlem
Jag kan nog vilken dag som helst och tycker det skulle vara lagom med att bara ta en öl och lite nötter i baren. Man lär ändå vara så mätt av all julmat.
 

agehall

Medlem
Någon mer än jag som kan tänka sig dyka upp på Monks en sväng under mellandagarna? Personligen skulle jag föredra imorgon fredag runt 17..
 
Toppen