Senaste nytt

[Hotell] Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, 560 SEK/rum per natt

Dr. Miles

Expert
Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre

Rumstyp: KING HILTON GUEST ROOM/TWIN HILTON GUEST ROOM 266 PLN/rum (ca 560 SEK) per natt inkl. skatter
Förköpskrav: 1 dag
Förskottsbetalning: Ja
Återbetalning: Nej
Dagar: Fredag-Söndag
Boka senast: 2013-JAN-31
Gäller fram till: 2013-DEC-31

Hilton skrev:
KING HILTON GUEST ROOM
bright and airy 30m²/323sq.ft room

Hilton skrev:
Rate Details ANY WEEKEND ANYWHERE

SAVE UP TO 40% DURING THE ANY WEEKEND, ANYWHERE SALE
SAVE WITH THIS SALE RATE AND EARN HHONORS POINTS.
NON REFUNDABLE.
BOOK 1 DAY IN ADVANCE
Book By 31 Jan 2013.
Save up to 40% on weekends through 2013.

Find any reason to get away for the weekend with the Any Weekend, Anywhere Sale. Book a weekend stay by January 31, 2013, at any participating hotels and resorts within the Hilton HHonors portfolio, for any weekend through 2013 and receive up to 40% off.* And with hotels and resorts worldwide, you can find experiences worth sharing every weekend, anywhere.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Fast lyxhotell är ju alltid mycket billigt på helger i Warsazawa, 2-4-1 på IC brukar kosta brukar kosta som vandrarhem i Sverige, det är väl därför Concorde gjort det till ett andra hem.
 

Dr. Miles

Expert
Fast lyxhotell är ju alltid mycket billigt på helger i Warsazawa, 2-4-1 på IC brukar kosta brukar kosta som vandrarhem i Sverige, det är väl därför Concorde gjort det till ett andra hem.
Som bjornstrom redan påpekat, det är säkert baskunskap för medlemmar i forumet, men det är långt ifrån allmänkunskap för dem som inte häger här.
Vi vill skapa mer nyheter för "vanligt folk". Publicering per hotell med pris är enklare än per kampanj med varierande priser och platser.
 
Fast lyxhotell är ju alltid mycket billigt på helger i Warsazawa, 2-4-1 på IC brukar kosta brukar kosta som vandrarhem i Sverige, det är väl därför Concorde gjort det till ett andra hem.
Tyvärr är inte var och en Royal hos IC utan en ödmjuk och anspråklös HHG och därför välkommnas alla möjliga deals för de oinsatta i spelet ;)
 

sembl

Medlem
Jag ska bättra mig på den fronten och PMa Dr Miles och ge tips istället så det når den stora massan. #fjolldrink
 

Homer

Medlem
Som bjornstrom redan påpekat, det är säkert baskunskap för medlemmar i forumet, men det är långt ifrån allmänkunskap för dem som inte häger här.
Vi vill skapa mer nyheter för "vanligt folk". Publicering per hotell med pris är enklare än per kampanj med varierande priser och platser.

Priserna var inte varierande, alla hotellen kostade £20,12.

Jag har svårt att se hur det kunde varit enklare att överblicka om jag istället startat en tråd för varje hotell, mao hundratals nya trådar, istället för att skriva alla hotellen på den här sidan kostar £20,12 om man bokar 7-8/12.
 
Last edited:
Toppen