Senaste nytt

Nu är väntans tid över - äntligen Eurobonus Guld!

flög mitt 40e SK flyg igår (inom denna kvalperiod) och har nu EBG för första gången! woho! :)
Väntar bara på att min EB status ska uppdateras på sas.se. Flög ARN-CPH-AAL i onsdags och AAL-CPH-ARN igårkväll. Det konstiga är att CPH-ARN redan är reggad på sas.se men inte ARN-CPH. Hoppas det inte blir något strul nu, för det har det aldrig varit tidigare för mig på SK.
 

Jacob

Medlem
Grattis! :) Den är en speciell känsla när man når guld för första gången och en massa nya förmåner öppnar sig.

Och nu har du dessutom en hel sida full av tips och loungeguider att dra nytta av... ;)
 
Helt odramatiskt har det nu ändrats på sas.se från att ha stått "med bara X antal kvalificerade flygningar till så blir du uppgraderad till EBG!" så står det nu ingenting, utom "40"

Hade de inte kunnat kosta på sig ett automatiskt email som skickas ut direkt när kontot har registrerats som EBG, där de bara skriver något kort om att de uppskattar att man har varit en lojal kund osv. det hade iaf jag uppskattat, även om det var ett helt opersonligt auto genererat svar :)
 
Toppen